ale každý to máme halt jinak, no...



just a joke my friend!

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
tak si tu novou karu s povinym a nevypinatelnym Stop-Start systémem, povinym DPF i pro benziny a se spoustu novych kurvitek uzij a hlavne nezapomen si hned po zaruce bezet koupit nový vuz. Protože udržovat ty novy křápy v provozuschopnym stavu bude nad tve financni moznosti.vorlajz píše:my všichni budeme mít už nový bouráky, jenom Alf bude díky své péči jezdit ve starý káře...
ale každý to máme halt jinak, no...![]()
![]()
![]()
just a joke my friend!
příteli. v plechovce ten olej stárne a umírá. v převodovce je aktivní, molekuli jsou stále okysličovány a zahřívány..tak , že je vlastně nesmrtelný... tak to asi k tomu.Alf6 píše:V servisni knizne nic ohledne prevodoveho oleje nenajdes. Dle výrobce se jedna o dozivotni napln. Jenze v dnesni době je zivotnost vozu pocitána pouze na dobu záruky.
Když se na to podivás jinak(jak jsem jiz psal) jak je mozne, ze motorovy olej se meni každý rok a prevodovy nikdy.
Pravda je ta, že stejne jako motorovy olej, tak i prevodovy casem ztrací sve puvodni vlastnosti a pak prestane plnit svou funkci.
https://www.oleje.cz/forum/zivotnost-pr ... t5300.html
Skladovatelnost oleju v originalnim baleni je 4-5 let. Neprijde to nikomu divne, ze v převodovce, kde je namahan a degraduje se nemusi menit vůbec? Co je to za blbost
jako vtip dobryivosh píše:příteli. v plechovce ten olej stárne a umírá. v převodovce je aktivní, molekuli jsou stále okysličovány a zahřívány..tak , že je vlastně nesmrtelný... tak to asi k tomu.Alf6 píše:V servisni knizne nic ohledne prevodoveho oleje nenajdes. Dle výrobce se jedna o dozivotni napln. Jenze v dnesni době je zivotnost vozu pocitána pouze na dobu záruky.
Když se na to podivás jinak(jak jsem jiz psal) jak je mozne, ze motorovy olej se meni každý rok a prevodovy nikdy.
Pravda je ta, že stejne jako motorovy olej, tak i prevodovy casem ztrací sve puvodni vlastnosti a pak prestane plnit svou funkci.
https://www.oleje.cz/forum/zivotnost-pr ... t5300.html
Skladovatelnost oleju v originalnim baleni je 4-5 let. Neprijde to nikomu divne, ze v převodovce, kde je namahan a degraduje se nemusi menit vůbec? Co je to za blbost
tohle snad pochopí každej
Podle toho jakej koupíš. V Ele jsou 2 litry. Myslim, ze je to tak. Menit motorovej po 1 roce a prevodovej po 4-5 letech mne prijde jako rozumne.sarin007 píše:Je fakt, že na svém prvním autě VW Golf I si ani nevybavuju, že jsem měnil olej v převodovce. A to mu bylo 25 let a motor měl nalítáno tolik, že se to dnešním autům může jen zdát. Ale to byly ještě nezničitelný auta, ty nebyly tak náchylný jako dnes. Ty jezdily péče nepéče
![]()
Olej v převodovce vydrží opravdu mnohem déle než klasický olej, o něj není tak nutná péče (tedy pokud neřadíš jak šílenec přes zuby a olej je pak lepší vyměnit kvůli možným otřepkům). Ale jo, prevencí se nikdy nic nezkazilo, jen to leze do peněz. A pokud vim, zrovna ten převodovej je dražší než běžnej do motoru
.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |