 ).
 ).Já jsem kvůli TPMS u všech aut zrušil sady a přezouvám. Pokud se použijí originál TPMS ventilky, tak se ani nemusí nijak párovat nebo nahrávat, natáhnou se sami (to je zase plus, když už).
Ale rostu z té pálky, co za ně chtějí.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
 ).
 ). I30 umí načíst sama narozdíl od mé IX55 kdy musím vždy na diagnostku
 I30 umí načíst sama narozdíl od mé IX55 kdy musím vždy na diagnostku   , ale je to zbytečných skoro 5 tisíc ke každý sadě a navíc na max. 5 let a pak zas repete (nemůžu najít blicí smajlík)
 , ale je to zbytečných skoro 5 tisíc ke každý sadě a navíc na max. 5 let a pak zas repete (nemůžu najít blicí smajlík) 

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
  
Nejspíš to udělám stejně. To už se vyplati přezouvat pneu, než mít 2 sady ventilků, které budu po pár letech měnit.Mr. HYUNDAI píše: Já jsem kvůli TPMS u všech aut zrušil sady a přezouvám. Pokud se použijí originál TPMS ventilky, tak se ani nemusí nijak párovat nebo nahrávat, natáhnou se sami (to je zase plus, když už).
Ale rostu z té pálky, co za ně chtějí.

 k alternativnímu obutí auta, o které jsem s předstihem žádal. Ve velkém TP jsem měl napsány jen 15 palcové ráfky bez jakékoliv jiné alternativy ! Dodatečné dopsání na registru vozidel stojí čas a prachy navíc, přitim na starší i30 mám automaticky napsané hned 3 rozměry (15,16,17)...
 k alternativnímu obutí auta, o které jsem s předstihem žádal. Ve velkém TP jsem měl napsány jen 15 palcové ráfky bez jakékoliv jiné alternativy ! Dodatečné dopsání na registru vozidel stojí čas a prachy navíc, přitim na starší i30 mám automaticky napsané hned 3 rozměry (15,16,17)...  ](./images/smilies/eusa_wall.gif)

To platí už dnes: jsou zavedené takzvané „Tyre Clustery“, které určují, jaké pneumatiky mohou být na konkrétním vozidle použity. „Podle základní a příplatkové výbavy bude v technickém průkazu vozidla ve verzi konkrétního vozidla zapsaný Tyre Cluster, který určuje použití alternativních rozměrů pneumatik a disků,“ uvádí na svých internetových stránkách Škoda Auto. Po vyrobení vozidla nebude možné Tyre Cluster změnit, tedy na vozidlo nebude možné použít jiný rozměr pneumatik a disků kromě těch, které jsou uvedeny v technickém průkazu vozidla.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/hrdlicka-co2-vyvoj ... tomoto_fdv
 přístup
 přístup  ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
 
  pre zimnu sadu.
 pre zimnu sadu. 
 | Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |