Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
t0x!n
****
Příspěvky: 1333
Registrován: 01 říj 2013, 21:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od t0x!n »

jojo chtel bych naftovou ix35 a idealne po zaruce :shock: :mrgreen: :mrgreen: cena toho 5tiletyho auta bude stejna jak 2 DPFka ](*,) :D :D
Kia Ceed 2015 1.6 GDI TOP - bílá WD
i30 II 1.4 CVVT 73kW - "původní" Komfort - prodáno
Obrázek
Reklama
 

only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

vtipné ceny :) a pak se někdo diví, že se ty filtry kuchají. Brusel by konečně mohl udělat jednu správnou věc a přikázat, že fitr částic bude stát do 10tisíc s prací plošně a byl by klid.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Pro Brusel je jednodušší a z finančního pohledu zajímavější legislativně vymáhat postihy za auto neplnící emisní předpisy než stanovovat strop pro cenu náhradních dílů. Bohužel :?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od saldy »

Většinou jde zrepasovat, a v záruce by se měl vyměnit zdarma. Každopádně potíže s filtrem by měly znamenat rychlý prodej vozu, nikdy nevíš co dalšího ti špatný filtr rozjebal.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Stfanda1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 bře 2016, 10:24

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Stfanda1 »

Myslím že nastanou jelikož regeneruje úplně na hov..... Včera jsem jel 300km a kdy začal regenerovat? asi 5km před cílem, takže se nedokončil. :evil: :evil:
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Budu doufat, že o minulém víkendu jsem vypálil vše, co vypálit šlo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
vitkovskarepka
Příspěvky: 2
Registrován: 24 čer 2017, 23:17

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od vitkovskarepka »

only_one píše:Jak to má Hyundai teď aktuálně netuším, jen jsem s tím taky bojoval a připadal sem si jako paranoik ale u uplně nového auta s euro 6 a DeNox filtrem, kde se to po 10 000km začlo citelně zhoršovat a stoupala spotřeba. Ovšem tvoje symptomy byly v podstatě stejné. V servisu po nějakých urgencích obdrželi informace a data a zatím to po 1500km funguje zcela korektně. I to tak nějak odpovídá příčině. Senzor tlaku, když vyhodnotí diferenci tlaku jako při plném filtru i když je třeba naplněný z pětiny - spustí regenraci. Ta obvykle proběhne do zbytkového popela 2-3g.. čili systém jede a vyčistí. Jenže spouští extrémně brzo. Jako takový to funguje a nehlásí chyby, ale následky jsou drtivé. Pokud to regeneruje 3x častěji je jednoznačném že se naředí olej naftou daleko víc než je zdrávo a je plánováno za životnost, zdegraduje 3x rychleji takže už po 10t km může být olej na výměnu, víc bude sazet a tím víc pak souštět filtr. Toť moje poznatky. Co všechno se tím updatem změnilo bohužel nevím, mohli taky ořezat poměry palivam, snížit výkon.. kdo víc co všechno se změnilo o čem nemám ani ponětí a uživatelsky těžko poznám. Ale spotřeba je výrazně nižší při pořád stejném provozu.



Ahoj,mám problém s DPF často se regeneruje a v servise tvrdí že je vše OK. Prosím tě v jakém servisu ti nahráli nové data ? A DPF je stále v pořádku?
MarekHC
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2016, 13:54

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od MarekHC »

No nazdar, aj mňa už začína vytáčať častá regenerácia, a to po meste nejazdím...Spúšťa sa mi cca 130 - 150 km. Ale všimol si, že viacnásobná návšteva servisu tým častejšia regenerácia.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Kde tankuješ? Mám pocit, že s aditivovanou naftou plus VIF probíhá regenerace asi jednou za nádrž... možná i méně...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
MarekHC
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2016, 13:54

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od MarekHC »

rok a pol na slovnaft ( jedna a tá istá ) a teraz naposledy shell + vif. zmena žiadna. V zime som tankoval evo diesel a čim sa zvyšovala vonkajšia teplota tak rege je 130 - 150 km. Uvažoval som späť evo diesel + vifko. Ale už tomu neverím. 7. mesiaci mi menili saciu klapku - porucha motora check. Dôvod - si zákazník a obyčaj = nestaraj sa....( záručná oprava )
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

:-k

Zkus evo diesel 2 - 3 nádrže po sobě.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
MarekHC
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2016, 13:54

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od MarekHC »

Proba serenčík.... evo a + VIF? Bude to mať zmysel? EVO je už aditivované. Niekde som čítal, že to nemá žiaden účinok. Ja si myslím, že servis to nadstavuje alebo zmena update. Ale to by sa fakt musel výrobca riadne nad tým zamyslieť. Plní len príkazy EURO a viac nerieši. Niekto to tu spomínal.
Ešte ma napadlo tankovať Austria. Údajne sa to kvalitatívne palivo nedá porovnať...
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Tankování v Rakousku - jak kde... N95 u Shell v Poysdorfu ok, N95 u Shell na dálnici u Wiener-Neustadt Scheiss, N95 před Mureckem ok, diesel na té samé benzínce také ok.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

MarekHC skontroluj si hladinu oleja ci nemas nad max, ak mas nad max chod s tym do servisu, ak ta odbiju napis importerovi.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
MarekHC
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2016, 13:54

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od MarekHC »

Kenny, dík za podporu.
Hystoria: Tucson 01/2016 - rok 2016 relatívne ok. Cca v polovici roku 2016 bola zvolávačka na uzáver kapoty a prekostrenie motora. Videl som motorov už viac ale u mňa nebol viditeľný žiaden zásah. Po servise som registroval rege cca každých 350 km. Predtým to bolo cca 500 km. Takto som vydržal až 01/2017 kde som prešiel na evo diesel. Dovtedy som bral obyčaj slovnaft. ( iba slovnaft ) 01/2017 Ročná prehliadka - výmena oleja. Po servise registrovanie rege na nejakých 300 km. Asi 03/2017 rege nejakých 200 - 250 km. V 04/2017 kontrola hladiny oleja - výsledok cca 1 cm nad ryskou. Vytiahol som 0,7 l oleja. V 05/2017 som začal registrovať zdĺhavé vypínanie motora. Ako keby nechcel zhasnúť. ( v minulosti škodovky ak mali zle nadstavený predzápal ) Rege už 150 km. ( ešte mi to nedochádzalo čo sa deje ) V 06/2017 z dôvodu dovolenky tucson stál presne 10 dní v garáži. Ani mucha sa ho nechytila. Po dovolenke prvá jazda cca 20 km a pri predbiehaní vozidiel som zaregistroval lenivý chod. Asi po najazdených 100 km za nejaké dva dni začala svietiť checkcontrol a núdzový režim. Volal som servis. Trnava bude riešiť problém o mesiac ( preplnený stav servisu ). Nitra nevie - nestíhajú. Blava kde som ho kúpil mi údajne vyšli v ústrety tak do týždňa servis. Vynulovanie poruchy o dva dni na výmenu sacej klapky. Vonku horko jak sviňa a reg 120 km. Prešiel som na shell obyčaj + VIF žiadna zmena. Teraz sa trochu ochladilo a tu je presný priebeh posledných rege.
15.08.17 spustená rege najazdených 120 km do pondelka 21.08.17 regé - najazdených 180 km ( v čase regé som prešiel 80 km - D1, PN - TT. ďalšia regé včera 24.08.17. najazdených 200 km. Od pondelka do štvrtku som štartoval 7x. Ja si neviem predstaviť ako jazdia v mestách. A v PN ich je vidno dosť... Mne chce niekto povedať, že ranná jazda cca 20 km po okreske je málo? Že poobedná jazda 22 km po D1 v rýchlosti 120 km/h. je málo? Robím chybu ja? A servis ti v čase poruchy povie iba, že rege sa zapne po naplnení 8 mg. bordelu?
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“