![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
only_one píše:Jak to má Hyundai teď aktuálně netuším, jen jsem s tím taky bojoval a připadal sem si jako paranoik ale u uplně nového auta s euro 6 a DeNox filtrem, kde se to po 10 000km začlo citelně zhoršovat a stoupala spotřeba. Ovšem tvoje symptomy byly v podstatě stejné. V servisu po nějakých urgencích obdrželi informace a data a zatím to po 1500km funguje zcela korektně. I to tak nějak odpovídá příčině. Senzor tlaku, když vyhodnotí diferenci tlaku jako při plném filtru i když je třeba naplněný z pětiny - spustí regenraci. Ta obvykle proběhne do zbytkového popela 2-3g.. čili systém jede a vyčistí. Jenže spouští extrémně brzo. Jako takový to funguje a nehlásí chyby, ale následky jsou drtivé. Pokud to regeneruje 3x častěji je jednoznačném že se naředí olej naftou daleko víc než je zdrávo a je plánováno za životnost, zdegraduje 3x rychleji takže už po 10t km může být olej na výměnu, víc bude sazet a tím víc pak souštět filtr. Toť moje poznatky. Co všechno se tím updatem změnilo bohužel nevím, mohli taky ořezat poměry palivam, snížit výkon.. kdo víc co všechno se změnilo o čem nemám ani ponětí a uživatelsky těžko poznám. Ale spotřeba je výrazně nižší při pořád stejném provozu.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |