i30 1.6GDI kombi new Weekend

Založte si své téma a představte svojí i30 ostatním

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9094
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od idam.i »

=D> =D> =D>
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od vorlajz »

parádní fotky... ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
miso_rw
**
Příspěvky: 470
Registrován: 14 zář 2012, 17:28

Příspěvek od miso_rw »

Tiež sme mín.rok vyletovali na GG a paráda :)

Odoslané z Lenovo S1a40 pomocou Tapatalku
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
serak
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 říj 2014, 13:26

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od serak »

Byl jsem si projet v rámci týdne s hyundai novou i30 kombi 1.0 t-gdi. Jak jsem tak četl, tak přede mnou ji měl v rukách slavičan, takže v jeho vlákně můžete srovnat jeho zkušenost s mou.

Vzhledově se mi nový kombík moc líbí a to jak z venku tak i interiér. Horizontální linky v interiéru působí čistším dojmem, za mě krok vpřed. Rovněž kvalita použitých materiálů je zase o něco lepší. S jednou výjimkou a tou je výměna látky za plast ve dveřích (i když měkčený). Možná to působí kompaktnějším dojmem, ale za mě hnus.
Sedadla jsou tvrdší než v předešlé verzi a starší mi přijdou jednoznačně celkově lepší. V zadní řadě jsou ještě navíc nějak divně tvarované, takže tam člověk zapadne jak do sudu. Jediným plusem je vyhození těch plastových zad předních sedaček. S tím souvisí další, za mě jednoznačně největší mínus celého vozu. Místo na zadních sedačkách. Nechápu, jak můžou prodloužit auto o 10cm a přitom výrazně ZMENŠIT prostor na zadních sedačkách. Jako velký zadní kufr není marný, mám vyzkoušeno, že se sklopenými sedačkami se tam pohodlně vejde naležato 200l bečka na kvas, ale rozhodně bych bral menší kufr, aby bylo když už ne víc, tak aspoň stejně místa vzadu jako u mojí starší verze. Za mě fakt průser.

Jízdní vlastnosti se mezigeneračně zase o něco zlepšily. Už tak výborný podvozek co máme, se stal vynikajícím. Naprosto perfektní chování při dynamické jízdě v zatáčkách a přitom dostatečně pohodlný. Jako ten mě dostal asi nejvíc. Řazení pořád stejně slušné, odezva od kol opět nulová. Ale pocitově řízení o malinko lepší.

Od tříválcového kafemlýnku jsem toho moc nečekal, ale není to zase takový propadák. Pokud ho člověk drží nad 2500 ot/min, tak je i poměrně pružný a svižný. Dostat se při předjíždění na okrsce z 60km/h na 110km/h je daleko kratší doba, než jsem čekal. Až jsem se musel hlídat. Slušné. Bohužel spotřeba už je někde jinde. Určitě ne pod 7l/100km.
Nevím jestli to je tím, že motor má najeto sotva 1000km, ale jízda po městě je celkem utrpením. Pokud jede po rovině člověk, jak je zvyklý z gdi 55km/h na 4 stupeň a točí při tom nějakých 1800ot/min, tak tady na to může zapomenout. Při těchto otáčkách jsem měl pocit, že motor vyskočí z auta a půjde mi nafackovat. O nějakém zrychlení nemůže být absolutně řeč. hlavní průser se ale koná na 1 a 2 stupeň. Většina krizových situací vzniká, když se potřebuje člověk na křižovatce rychle zařadit mezi auta na hlavní cestu. Rozjezd na 1 stupeň je ale běh na dlouhou trať. V podstatě jediná šance je držet motor v otáčkách a pak vyrazit. To pak není problém. Ale na to člověk ne vždy pamatuje. Dvojka zase potřebuje mít auto daleko víc v pohybu než u GDI. Často se mi stávalo, že jsem musel zpátky podřadit na 1 stupeň, auto víc rozjet a až pak znovu zařadit 2 stupeň. Na tohle bych si asi nezvykl. Start/Stop se dá naštěstí vypnout poslepu tlačítkem hned vedle řadící páky, takže zvyknout si po nastartování vypnout tuto zvrácenost automaticky při prvním zařazení asi nebude problém.
Měl jsem možnost si chvíli vyzkoušet i variantu s dieselovým motorem, ale to byl tak velký propadák, že se o tom snad ani nedá mluvit. Jako jezdit s nafťákem ve stejných otáčkách jako s benzinem, aby se to vůbec hýbalo a nebylo podtočené?


Samostatnou kapitolou je výbava. Její kombinace mi absolutně nevyhovuje. Asistent jízdního pruhu funguje na dálnici výborně (odřídil za mě po dálnici dobře 50km jen s nezbytným cuknutím volantem jednou za 10-15sec, aby věděl že nespím), ale mimo dálnici je lepší jej vypnout, jinak je to o život. Nicméně místo něj a automatického přepínání dálkových světel bych daleko radši uvítal vyhřívaný volant/ sedačky a chromatické vnitřní zrcátko. Rovněž možnost automatické klimatizace je ve výbavě posunutá hodně nahoru. Nesklopná boční zrcátka? Vážně? Existuje vůbec verze výbavy s klimatizovanou přihrádkou před spolujezdcem?

Rád bych si projel to silnější T-GDi, protože v kombinaci s tímto podvozkem to může být opravdu móoc slušná jízda a možná bych pak i vydržel to brblání zezadu od zbytku rodiny s otlačenými holeními kostmi. Ale to by ještě musel Hyundai popřeskládat balíčky s výbavou, protože jinak by bylo potřeba jít snad až úplně na tu nejvyšší a přiznejme si, zas takovou cenu to auto nemá.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od Tudy »

serak píše: ...rád bych si projel to silnější T-GDi, protože v kombinaci s tímto podvozkem to může být opravdu móoc slušná jízda a možná bych pak i vydržel to brblání zezadu od zbytku rodiny s otlačenými holeními kostmi...
Pod to se můžu podepsat a máš to ode mě z 1. ruky (viz podpis), mimo město je motor 1.4 T-GDi o parník pružnější a také lehce úspornější (spotřeba nižší o cca 10%) než 1.6 GDi.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od vorlajz »

Další zajímavé zhodnocení... no mě to teprve čeká... dávám palec! ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od shawt »

Ja jen tolik, ze zadna nova i30 nema chlazenu schranku spolujezdce.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
serak
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 říj 2014, 13:26

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od serak »

Hmm. Tak to je blbé. Musím říct, že chladila fakt výborně. Co sakra ti korejci blbnou?
Za všechno přece Vošický nemůže.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Uživatelský avatar
shawt
******
Příspěvky: 3754
Registrován: 08 bře 2015, 23:23

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od shawt »

Ja to v i30 zatim nevyuzil, protoze tam vozim jine veci. Ale na Stilu jsem to pouzival porad, hlavne to tam bylo super vyreseno, protoze tam byly schranky 2.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
serak
**
Příspěvky: 123
Registrován: 17 říj 2014, 13:26

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od serak »

Tak jsem se dneska rozloučil s mou i30 a poslal ji dál do světa. Za sebe můžu říct, že jsem s ní byl absolutně spokojený a není prakticky nic, co bych na ní mohl za ty roky kritizovat. Maximální spolehlivost, slušný komfort, výborná výbava, výborné jízdní vlastnosti, prostě dneska večer to bude na nostalgickou štamprli. Snad bude novému majiteli sloužit stejně věrně jako mě.
Jsem zvědavý, jestli náš nový Tucson dokáže tuto vysoko postavenou laťku překonat. Ale bude to mít těžké.
_________________
Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Icebreaker 5/2020 -
i30 1.6 GDI kombi Weekend 10/2014 - 05/2020 prodáno
Renault megane I break 2006 - 2015 prodáno
Renault R19 II 1999 - 2006 prodáno
Dacia 1300 1995 -sešrotováno
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20261
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: i30 1.6GDI kombi new Weekend

Příspěvek od Axel.Foley »

Dej si frťana na zdraví, zatlač slzu a užívej Tucsona 8) Doporučuji vyrazit z nostalgie někam na výlet, to si ho pak vychutnáš :wink:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Auta členů“