motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mirus30 »

vorlajz píše:Já to dávám z dvojky na kilo celkem často 8)
Standardni predjizdeni na vyjezdu z mesta, v 60ti kopnu s meziplynem za dva a huraaaa :twisted: to ma moje hlina nejradsi :D/
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád :) Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono 8)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od JoKo »

tudy, zober si do ruky stopky a vyskusaj to zrychlenie na dvojke a potom na trojke ;)
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od vorlajz »

Tudy píše:To, co tu bylo popisováno, tj. na konci obce dát za 3 a pak plnej knedlík do 90 km/h, to dělám velmi často, vpodstatě pořád :) Při 90 km/h točí tento motor na trojku cca 4 000 ot, a právě od těch cca 2 500 do 4 000 má motor největší sílu, přesněji řečeno pružné zrychlení, užívám si to. S 1.6 GDi se to taky dá, ale není to ono 8)
před tím jsi velebil GDI a teď ti není dost dobrý, co??? :D :D :D
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Martinsp
****
Příspěvky: 1399
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Martinsp »

A hlavně na trojku 130. 90 je jen šolíchání motoru.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Vorlajz: Njn na lepší se rychle zvyká. Ale s 1.6 GDi stále občas jezdím a musím uznat, že je to příjmená, lineární, nepřidušená atmosféra.
Martinsp: neboj, to také občas dělám při nájezdu na dálnici, abych vymetl pavouky :), je to to samé jako na dvojku 100 km/h.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5100
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

asd111 píše:
giuseppep píše:
asd111 píše:kluci nevíte co tam má být,když sundám ten dekl,jak mi to ta kuna vyžrala,tak je tam pouze torzo.Tady jsou fotky https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 5&start=30
Jediný co mi napadá co ti ta kuna rozdrbala, jak už někdo napsal, že to bude kus toho co máš když sundáš ten plastový kryt co máš nahoře. Na fotce koukám, že máš tu pěnovou krytku v celku co chrání - myslím, že to je vstřikovač.
Jinak mi nic nenapadá co by to mohlo být. Koukal jsem jen na motor zeshora. Zespoda jsem se ještě na to nekoukal.
Ano přesně tak,roztrhala tu pěnovou krytku co je pod tím hlavním plastovým deklem na motoru.Spíš by mě zajímalo,jak ta krytka vypadá neponičená a jak hodně vadí,že to tam skoro není.
Tady máš fotky toho krytu i té krytky:
20171205_135627.jpg
20171205_135627.jpg (69.72 KiB) Zobrazeno 1849 x
20171205_135633.jpg
20171205_135633.jpg (91.77 KiB) Zobrazeno 1849 x
20171205_135640.jpg
20171205_135640.jpg (95.47 KiB) Zobrazeno 1849 x
20171205_135715.jpg
20171205_135715.jpg (83.79 KiB) Zobrazeno 1849 x
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,68 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 36500 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Super dekuji !!! :-) Jen otazka,nevi nekdo k cemu to tam je? Psal jsem do servisu tady na Kladno a do Prahy a nejak se k tomu nevyjadruji.Vubec nevim,jestli se to da vubec nejak sehnat..
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Deegr »

Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Souhlas s Deegr
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
V12
*
Příspěvky: 44
Registrován: 04 úno 2010, 06:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od V12 »

Jj, je to zvukova izolacia. Nieco take som mal na Focuse II 2.0TDCI. Chlapci, ale ked mi prasklo kolienko na prepadovom potrubi, tato "spongia" tak nasiakla naftou, ze auto smrdelo este 2 mesiace a to aj napriek tomu, ze som jazdil bez krytu, nech sa motor poriadne vyvetra.
V12
*
Příspěvky: 44
Registrován: 04 úno 2010, 06:36

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od V12 »

vorlajz píše:V12 ty máš to auto vlastní či služební?
Auto je sukromne, dnes ma 273k km, z toho slabych 40k km som mu dal ja stylom vyjazd z dediny plny plyn na patke od 1200 otacok. Svedsky patvalec ani v tomto rezime neprotestuje, zahrmoce ako lokomotiva a ide. Dvojhmota povodna, turbo povodne, piesty povodne, vsetko skratka povodne okrem rozvodov a tlmicov.
Bezne vyjazdy na dialnicu na patke, z 80 je tam 120 za 8 sekund - to dokaze aj 1.6GDI na dvojke / trojke za revu vytoceneho motora - nech zije atmosfera, ze ? 1.4TGDI je iba o malo pomalsia, ako to obstarozne Mondeo, prave to sa mi na nej paci. Atmosferu do dnesnej hustej premavky uz nikdy, turba su n-nasobne lepsie.
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Deegr píše:Bude to jen zvuková izolace. Asi bych to neřešil.
Dekuji vsem :-) Uvidim kolik to bude stat a pak bud koupim nebo ne.A nevite nekdo,co pod tim je?Nekdo tu psal,ze vstrik?
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Uživatelský avatar
Deegr
****
Příspěvky: 1061
Registrován: 19 úno 2012, 12:59
Bydliště: Klatovy

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Deegr »

Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Uživatelský avatar
asd111
**
Příspěvky: 248
Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Bydliště: Kladno

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od asd111 »

Deegr píše:Je to vysokotlaký zásobník. Do něj se přivede palivo z nádrže a ten ho pak převede na tlak 200 baru. Z toho zásobníku pak jde vysokotlakým potrubím přímo ke vstřikovačům. Každý vstřikovač má šest laserem vytvarovaným otvorů a díky tomu vysokému tlaku a šesti otvorům ve vstřikovači se palivo ve válcích lépe rozpráší, lépe prohoří.
Deegr: Tak to je vycerpavajici odpoved,super,diky :-)
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“