To je otázka trochu složitější než vypadá. Začneme produkcí a distribucí z Nošovic. Auto se v Nošovicích vyrábí s předem daným trhem určení, proto HMMC deklaruje, že nevyrábí na sklad. Nevyrábí na svůj tovární sklad, vyrábí auta na objednávky importérů, včetně toho našeho, tedy HMCz.
Hned po vyjetí z linky v Nošovicích je auto zaparkováno na distribuční parkoviště, odsud jedou buď na vlak nebo na kamion, podle toho kam jedou. Mysleme si, že je to auto určené pro český trh, to najede na kamion a zamíří do centrálního skladu HMCz někde u Mladé Boleslavi (kluci, kdo víte kde přesně to je, dodejte prosím místní název). Odsud pak kamionem míří ke konkrétnímu prodejci, který vůz objednal.
Auta z Koreje, Indie a Turecka se nejdřív musí dostat do Evropy. Korejská přes Koper, pak na vlak a hurá do ČR do centrálního skladu HMCz. Přes jaký přístav se tlačí auta z Indie a Turecka netuším, ale jejich cesta vlakem do centrálního skladu HMCz je stejná.
V tomto centrálním skladu se tak "sjedou" auta ze všech míst výroby určená k prodeji v ČR. Ten centrální sklad je obrovský, je provozován specializovanou firmou, která zajišťuje i další distribuci a na tomto místě nejsou uskladněna jen vozidla značky

, ale i mnoha jiných značek.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate