no aspon som ta preklepom pobavil ked uz nic ine idem to opravit ... tu som vygooglil ten patent, tak snad tam taky isty preklep nemaju
http://www.patentsencyclopedia.com/app/20110017157
... to keby este niekto neveril
Oprava/výměna katalyzátoru i30 1.6MPI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Oprava/výměna katalyzátoru i30 1.6MPI
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Reklama
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Oprava/výměna katalyzátoru i30 1.6MPI
ahoj
mám přesně tenhle motor 1,6 MPI, cvvt, 88kW r.v. 2015/3
pokud by to bylo d-cvvt tak bych typoval že dual cvvt tedy že je schopen časovat jak saci tak vyfukové ventyl ? nebo se pletu ?
jak jsem psal EGR má jelikož je na tovarních / servisních schematech motoru !
vedeni EGR je vedeno v bloku motoru , ovldaci elektroventyl je na bloku motoru
jedině že korejci nevěděly co pišou a používaly jiná schematy na jiný motor pak by motor EGR nemněl !
ps nevím jak by mohly "motor" časovat vyfukový ventyl u cvvt ! tem je možno časovat jen saci vetyl penkud se nepletu , pokud nejde časovat vyfukový ventyl tak pak nemuež přisávat spaliny spět do motoru nebo se pletu ?
(( ja jsem přez elektro takže motorum trochu rozumím ale ne všemu ))
zda se mi dost hovadina, že by se spaliny nasávály spětně přez výfukový ventyl , jelikož by docházelo přehřátí vyfukového ventylu a hrozilo jeho podpalení ! navíc by se spaliny dost špatně mísily ze nespalenou smněsí !
jako logické by bylo vract vyfukové spaliny spět nad saci ventyl nebo do sani ! zaroven by se motor lepe zahřál když bybyl studeny , za druhé by docházelo lepšímu promíchání spalin ze nespalenou směsí !
mám přesně tenhle motor 1,6 MPI, cvvt, 88kW r.v. 2015/3
pokud by to bylo d-cvvt tak bych typoval že dual cvvt tedy že je schopen časovat jak saci tak vyfukové ventyl ? nebo se pletu ?
jak jsem psal EGR má jelikož je na tovarních / servisních schematech motoru !
vedeni EGR je vedeno v bloku motoru , ovldaci elektroventyl je na bloku motoru
jedině že korejci nevěděly co pišou a používaly jiná schematy na jiný motor pak by motor EGR nemněl !
ps nevím jak by mohly "motor" časovat vyfukový ventyl u cvvt ! tem je možno časovat jen saci vetyl penkud se nepletu , pokud nejde časovat vyfukový ventyl tak pak nemuež přisávat spaliny spět do motoru nebo se pletu ?
(( ja jsem přez elektro takže motorum trochu rozumím ale ne všemu ))
zda se mi dost hovadina, že by se spaliny nasávály spětně přez výfukový ventyl , jelikož by docházelo přehřátí vyfukového ventylu a hrozilo jeho podpalení ! navíc by se spaliny dost špatně mísily ze nespalenou smněsí !
jako logické by bylo vract vyfukové spaliny spět nad saci ventyl nebo do sani ! zaroven by se motor lepe zahřál když bybyl studeny , za druhé by docházelo lepšímu promíchání spalin ze nespalenou směsí !
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!