
Problem: opisuje sa tu tahanie auta do strany - doprava, uz pri jemnej akceleracii.
Moznosti:
Nevyvazene koleso: sposobuje len trasenie alebo jemne hadzanie ktore sa prenasa az do volantu, moze aj pri brzdeni davat dojem zvlneneho kotuca. Ale urcite nesposobuje tahanie do strany.
Geometria: ta sposobuje tahanie auta do strany, ale ked mame zlu geometriu tak to taha stale a nie len pri akceleracii, a okrem toho sposobuje aj nerovnomerne opotrebenie pneu alebo skore opotrebenie.
Velky vykon auta, predokolka: vykon pri prednej naprave je problem ale nie ak ma auto 85kw, to nieje velky vykon ani na SWIFT nie na auto ako je TUSOM a i40 a podobne. Ak ma predokolka velky vykon na prednu napravu moze byt problem ze ak clovek mooc akceleruje auto je nedotacave alebo ked prudko akcelerujete a tahate volant na jednu alebo druhu stranu tak auto vam hodne dotiahne ( pomoze) do tej strany tocenia. Ale ked idete rovno a pridavate normalne tak to nemoze mat za nasledok tahanie do iba jednej strany.
Konstrukcne prevedenie auta: ANO toto moze byt dovod, otazkou ostava ci verit tomu ze je to bezpecnostna future od





Ak mate ine logicke vysvetlenie dajte. Ak je to naozaj vecou vyvoja





