Tak mi to nedalo a bádal jsem jak to funguje. Na menším sklonu, kde podle mne není potřeba se neaktivuje. Potom jsem si našel prudší nájezd na pole,kde bych i já použil ruční brzdu. najel jsem na svah a zabrzdil klasickou nožní brzdou. Po povolení pedálu zůstane auto automaticky zabrzděno ještě cca 2-3 vteřiny,potom brzdy povolí. Funguje to v obou směrech, jak dopředu,tak i dozadu.
AKTUÁLNÍ:Hyundai IX20 1,6/92 kW, Trikolor, Paket Essential, ARA BLUE, 01/2018 MINULOST -Škoda 100,Dacia 1300,Skoda Forman,Seat Cordoba, Hyundai i20 1,2/63kW - 5/2014
Slyším na jméno RUDA
To jsi fakt objevil Ameriku. Já to řešil i přez výrobní závod v Nošovicích a ani oni mi nebyli schopni říci při jakém úhlu či % sklonu asistent začíná fungovat.
Já jsem Ameriku objevovat nepotřeboval,jen jsem se při cestě k mým rodičům nudil a vzpomněl jsem si,že to tady někdo v minulosti řešil a tak jsem si řekl,že to vyzkouším,aby to bylo jasné každému koho tato zbytečnost v autě zajímá. Rozhodně nebudu někde skákat s úhloměrem, od kdy se aktivuje a pod.
Jsou tady tací,kteří řeší např.jak velký úhel natočení volantu vypíná vypnutí směrovek. jako by na tom záleželo. Nebo na motorkářském foru - z jaké strany kdo tankuje motorku.
AKTUÁLNÍ:Hyundai IX20 1,6/92 kW, Trikolor, Paket Essential, ARA BLUE, 01/2018 MINULOST -Škoda 100,Dacia 1300,Skoda Forman,Seat Cordoba, Hyundai i20 1,2/63kW - 5/2014
Slyším na jméno RUDA