Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
kosi
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2018, 03:25

Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od kosi »

Na kazdom prevodovom stupni mi pri lahsom rozjazde asi 3-4krat sklbne motor,tak akoby nemal palivo,alebo sa nieco seklo.
Ked sa rozbieham sviznejsie,tak sa nic nesklbe.
Toto cele sa deje len ak nemam zapnutu klimu,jakmile zapnem klimu,tak nic netrasie a nesklbe a vsetko je ok.
Mam pocit,ze problem zacal po vymene EGR ventilu.
Nemal niekto podobny problem ???
Diky za akukolvek radu,alebo postreh,napad...
Reklama
 

Mirus
Příspěvky: 5
Registrován: 29 zář 2016, 06:43
Bydliště: Louny

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od Mirus »

Mám ten samý problém a nikdo nikde nic neví :-k ](*,)
dibarbora
*****
Příspěvky: 2105
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od dibarbora »

V tomto prípade jediné rozumné riešenie, je prenosná diagnostika do auta. Voziť sa a sledovať/logovať merané hodnoty plniaceho tlaku, tlaku paliva, výstupy váhy vzduchu, stav egr, prípadne ešte údaje okolo dpf. Hľadať súvislosti, príčin tam môže byť xy....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
kosi
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2018, 03:25

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od kosi »

dibarbora píše:V tomto prípade jediné rozumné riešenie, je prenosná diagnostika do auta. Voziť sa a sledovať/logovať merané hodnoty plniaceho tlaku, tlaku paliva, výstupy váhy vzduchu, stav egr, prípadne ešte údaje okolo dpf. Hľadať súvislosti, príčin tam môže byť xy....
Ahoj,
Ano.To je asi najrozumnejsie riesenie,ale aj dost narocne.Ak by to robilo stale,tak to bude pravdepodobne nieco take.
Myli ma tam ale ta klima,
Podla toho,ze po pripojeni klimy to neseka,tak by to mohlo byt nieco mechanicke na remeni.Sponovak,alternator,nejake klatky....
Vyzera to,ze po dosponovani remena klimou sa nieco pohne a nerobi taky odpor.ale neviem,ci by mohlo nieco az tak sklbnut s motorom,ak by biolo
skrizene nejake lozisko,alebo nieco podobne,a preco by to robilo presne v tych istych otackach...???

Diky
dibarbora
*****
Příspěvky: 2105
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od dibarbora »

Nič iné ti ani neostane, lebo auto budeš opravovať typicky po slovensky (skúsime vymeniť a uvidíme). Aj keď verím, že organizačne je to najťažšie, pretože servisov čo majú diagnostické vybavenie a zároveň aj ľudí čo to vedia používať je ako šafranu - vrátane autorizákov. Používaním nemyslím vyčítanie pamäte závad.
S remeňom príslušenstva to nebude mať nič spoločné, to by už bol roztrhaný a ložiská na zariadeniach KO keby to dokázalo spôsobovať trhanie motora v otáčkach. Tá klíma ti akurát hovorí, že keď je motor viac zaťažený, tak k popisovanému prechodnému deju nedôjde. V pohode to môže spôsobovať regulácia turba, ale aj x iných vecí okolo emisného systému prípadne palivového systému. Bez slušnej diagnostiky budeš len skúšať na vlastný účet.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Motory 2,0 CRDi 103 kW měly problémy s poškubáváním už nové. Posléze se upgradoval SW - proběhly změny v ovládání EGR. Teď už nebude úplně snadné zjistit jestli Vaše auta prodělala aktualizaci, ale začal bych pokusem to zjistit. A pročištění a rozhýbání EGR by určitě neuškodilo :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
kosi
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2018, 03:25

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od kosi »

Mr. HYUNDAI píše:Motory 2,0 CRDi 103 kW měly problémy s poškubáváním už nové. Posléze se upgradoval SW - proběhly změny v ovládání EGR. Teď už nebude úplně snadné zjistit jestli Vaše auta prodělala aktualizaci, ale začal bych pokusem to zjistit. A pročištění a rozhýbání EGR by určitě neuškodilo :wink: .

Ahoj,
Diky moc za zaujimavu informaciu.
Ako som pisal v opise problemu,tento jav sa zacal objavovat po vymene EGR.
Budem musiet zistit aky EGR mi tam dali,ci je kompaktibilny s verziou SW,atd...
Mirus
Příspěvky: 5
Registrován: 29 zář 2016, 06:43
Bydliště: Louny

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od Mirus »

Rozvody nové alternátor váha vzduchu egr a až nato že jsem nechal doplnit klimu a tam jsem se dozveděl že mám zrejmě špatnou elektromagnetickou spojku tak stále škube a škube. Což je divne když teda nejde elektrika do kompresoru ale klimu zapnu nechlaldí, ale neškube
kosi
Příspěvky: 4
Registrován: 06 čer 2018, 03:25

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od kosi »

Mirus píše:Rozvody nové alternátor váha vzduchu egr a až nato že jsem nechal doplnit klimu a tam jsem se dozveděl že mám zrejmě špatnou elektromagnetickou spojku tak stále škube a škube. Což je divne když teda nejde elektrika do kompresoru ale klimu zapnu nechlaldí, ale neškube

Nezacalo to skubat po vymene EGR?
Mirus
Příspěvky: 5
Registrován: 29 zář 2016, 06:43
Bydliště: Louny

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od Mirus »

Právě že ne škubalo to i před vyměnit egr mě řekli jako první
datam
**
Příspěvky: 148
Registrován: 06 říj 2014, 17:07

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od datam »

Ako tu už bolo písané výpadky ťahu v zábere sú od výroby. Mierne to robí aj môj benzín a je to skorej také náhodné. Ale ťažko povedať že je to tvoj problém ak nevieš čo je čo. To že to pri zapnutej klíme nerobí je mimoriadne zaujímavé. Možno vyššia zaťaž na motore ale to by ti potom nešklbalo horu kopcom a hlavne nie na vyšších prevodových stupňoch.
Škoda Octavia SCOUT TDi 110kW strieborná r.v.2015
Hyundai Tucson 2,0 CVVT 104kw tmavozelená r.v.2006 výbava: polokoža
WV Golf III 1,4i 44kW tmavozelená :P r.v. 1996 výbava: CL (RIP 2017 smer šrotovisko - slúžil 21 rokov a 417tkm)
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od mikodim »

Moze to robiť aj elektronika, aby dodrzala nejakú emisnu normu , tak na chvilu napr. odpojí jeden vstrek .. Toto sa dialo napr. na Fabiach 1.4Mpi kedy to bolo citelne na volnobeh ,ze obcas vynechal jeden valec.. Niektore cidlo moze davat zlu informáciu RJ a tá to reguluje odpajanim vstrekov a potom sa to prejavuje sklbanim .. Bez dobrej diagnostiky to tazko odhaliť. Skus sa v servise infomovat ci je mozne zmenit software RJ na nejaký novsi alebo starsi.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Mirus
Příspěvky: 5
Registrován: 29 zář 2016, 06:43
Bydliště: Louny

Re: Tucson 2,0 crdi 103kW-sklbe pri cca 1800-2000 ot.

Příspěvek od Mirus »

Co se týče emise tak na stk vše ok dokonce velmi dobré. Jeden mechanik mě dal super radu" jezdi dokať to pujde a ono to někdy doškube a pak to poznáme" Nechtějte vědět co jsem mu odpověděl :oops: :oops: :roll: :roll: =D> =D>
Odpovědět

Zpět na „Tucson 2015- Motor a převodovka“