Právě je 19 zář 2019, 08:40





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 24 črc 2018, 02:50 
Offline
***

Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Příspěvky: 772
tak mi stačí si přečíst co pišou a u nich ani omylem !

Postup úpravy řídicí jednotky

Seznámení

Nejprve vyslechneme Vaše požadavky a očekávání (tedy jestli preferujete zvýšení výkonu nebo snížení spotřeby apod.), ukážeme Vám možnosti a předběžné výsledky po chiptuningu Vašeho automobilu. Seznámíme Vás s dobou úpravy a se záručními podmínkami.

Převzetí vozu

Váš automobil převezme náš kvalifikovaný technik.

Kontrola

Před samotným chiptuningem provedeme počítačovou diagnostiku vozu.

Čtení software

Zřídící jednotky Vašeho automobilu načteme původní software přes OBD zásuvku (On-Board Diagnostics), případně přímo z jednotky přes BDM rozhraní nebo z paměti EPROM nebo FLASH (u starších vozů).

Zálohování

Původní software Vašeho automobilu zálohujeme pro další případné použití (např. při prodeji vozu).

Úprava software
Ke každé úpravě přistupujeme vždy individuálně. Software upravíme přímo pro Vaše auto, podle Vašeho přání a počtu ujetých km ve vývojovém programu, abychom zachovali životnost motoru, emisní limity i další důležité faktory.

zápis software
Upravený software nahrajeme do řídící jednotky motoru obdobným způsobem jako při jeho čtení.
Kontrola
Před předáním Vašeho vozidla provedeme opět počítačovou diagnostiku a jízdní zkoušku.

Záruka
Upravený a prozkoušený vůz Vám předáme, vystavíme záruční list na řídící jednotku a upravený software se záruční dobou 24 měsíců. Dále poskytujeme doživotní záruku přehrání SW zdarma.
Celý proces chiptuningu trvá od 1 do 3 hodin, podle modelu Vašeho auta.

nikde nepišou že testují auto před upravou a po upravě na valcové skušebně !

více sz

_________________
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 24 črc 2018, 14:56 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2017, 09:57
Příspěvky: 103
Primo u dane upravy je napsano toto:

Citace:
Cena úpravy zahrnuje
výkonnová zkušebna 4x4 před i po úpravě
protokol o měření výkonu na válcové zkušebně
možnost zápisu homologované úpravy do technického průkazu
diagnostiku vozu
kontrola SW
záloha originálního SW
individiuální úprava vašeho vozu
zapůjčení náhradního vozu po dobu trvání úpravy

_________________
---


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 24 črc 2018, 19:05 
Offline
***

Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Příspěvky: 772
tak to jo ok(jsem to najk přehledl ) ... tak honem všíchni chipovat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019, 20:58 
Offline
*

Registrován: 15 dub 2019, 10:44
Příspěvky: 43
Nechápem prečo to chcete chipovat a už vôbec nechápem že v záruke ,veď pokial máte potrebu silného motora čisté N bola predca tá správna voľba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019, 21:53 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1254
Jako skoro vždy je to o penězích. Navíc ne každý touží po plnokrevném hothatchi a mírné navýšení výkonu u běžné verze může vyplnit hodně širokou mezeru mezi 1.4 a 2.0 l motorem. Během záruky je to samozřejmě riskantní, ale problémy se dají minimalizovat důslednou údržbou a prevencí.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2019, 20:57 
Offline
***

Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Příspěvky: 772
autorizaky nepoznaji nic pokud je motor chipnuty osobně testovano :) resp jim je to jedno , ale pokdu by musel řešít raklamaci přimo Huyndai tak by asi problem byl , ale to už zase neni problem přehrát mapy spět
stale platí nesmi chip dělat malas na parkovišti za 4000 kč a podobně celá problematiky chipovani je rosahlá neni problem komukoliv nahrat najkou mapu a udělat mu z auta dymovnic připadně sušinu (malo benzinu moc vzduchu ) ale vyladit mapu tak akorát hlavně zachovat cvn kod a aby byly všechny testy OK pak nikdo nic nepozná pokud auto neda na brzdu, mněl jsem škoda rapid rv 2013 chipovano nekolik reklamaci i na motor inik oleje a tak a nikdo nic nepoznal resp poznal mechanik když z tím jel ale bylo mu to fuk :)
dneska jsem mněl jako nahradni auto KONA moturek 1.0 T-gdi do mněstě je to tak tak že to jede , na dalnici to je uplně o ničem :( pokud bych auto kupoval tak bud chip nebo motor minimálně 1.4 T-gdi idělaně 1.6 T-gdi
furt nechápu vyrobce proč do težkého auta z velkým odporem vzduchu cpou motor 1.0 T-gdi ten motor na to auto nestačí ! pak lidi řeší problemy z výkonem a chtěji chipovat

_________________
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019, 21:21 
Offline
**
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2017, 20:31
Příspěvky: 216
Bydliště: Kladno
tak nejde o to,ze jsem si koupil slabe auto a potrebuji chip.Kazde auto s preplnovanim ma vykonovou rezervu,kde je jeste mozne se upravou dostat bez technickych problemu a nasledku.A i kdyz si koupim i30 N zas je tam moznost upravy z 202kW treba na 220kW..
1.0Tgdi je v poho,je to alternativa k 1.6atmo,navic ma lepsi kroutak nez ta 1.6,takze bych se toho nebal a chip tomu jeste prida..

_________________
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 09 črc 2019, 21:50 
Offline
**

Registrován: 15 kvě 2019, 14:45
Příspěvky: 120
Nezapomeň na převodovku, ta má limit točivého momentu. Mám pocit, že některé automobilky uměle snižovaly výkon, protože převodovka to nedala

_________________
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 13 črc 2019, 10:33 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Příspěvky: 3457
Bydliště: Litoměřicko
Přesně tak, Ford takto u Mondea redukoval krouťák.

_________________
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 13 črc 2019, 20:40 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1254
Týká se to i mého motoru v Seatu, kde je krouťák uměle snížen na 250 Nm kvůli převodovce MQ250. Naprosto stejný motor v modelech s převodovkou MQ350 je naladěn na 320 Nm, bez jakéhokoliv další hardware úpravy. Kontaktoval jsem pana Sixtu a ten mi potvrdil, že MQ250 mých načipovaných 340 Nm zvládne, zatím najeto 28 tis km bez problémů, ale člověk nikdy neví, musí se počítat s tím, že to klekne.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 13 črc 2019, 22:02 
Offline

Registrován: 13 črc 2019, 18:28
Příspěvky: 2
Dobry den vsem,

musim zde uvest realnou zkusenost s Tucsonem 1.6 T-GDI rv. 12/2017 130kW / 265Nm;
pockal jsem, az vuz prosel prvni garancni prohlidkou - samozrejme doslo k prehrani RJ, hned po ni jsem sel do chipu;
nejprve jsem byl s vozem v Profichiptunnng Brno, kde me po telefonu rikali, ze neni problem (+39kW/+93Nm)
nicmene po hodine prisel technik a sdelil, ze se do jednotky nedostane pres OBD konektor - resenim je rozebrani jednotky a provest zapis primo BENCH;
to jsem kvuli zaruce odmitl - zkousel jeste navrhnout nejaky box, ale to jsem odmitl;

zkusil jsem tedy oslovit Quantumtuning, kde meli realne fotografie upravenych Tucsonu;
bylo me zdeleno, ze neni problem, ze se do jednotky dostanou bez rozebrani, nikoliv pres OBD, ale naprimo;
rikal jsem si super, asi velka firma, ktera ma k dispozici neco jako VF2 Flasher pro KIA/Hyundai;
nicmene tesne pred realizaci me bylo receno, ze je tam jednotka ECU BOSH MED17-9-8 a ta se musi jedine otevrit !
uz jsem to nechtel dal resit, tak jsem to nechal provest z tim, ze vykon bude navysen na 160kW / 346 Nm;
uprava probihala v autosalonu Suzuki v Olomouci - po 4hodinach bylo hotove, ze je vse OK + soucasti bylo i CD s puvodnim SW;
po ujeti cca 500km jsem nepocitovat uplne velkou zmenu ve vykonu, tak jsem si zajistil na vlastni naklady mereni na valcove zkusebne;
vysledek byl jasny, navyseni tam je, ale ne takove jake bylo deklarovane = 140kW / 310Nm - viz. 1 obr.;
zacal jsem tedy resit reklamaci - musim rict, ze pristup me prekvapil;
bez problemu uznali namereny vykon a navrhli, ze si mohu vybrat:
- prehrani puvodniho SW zpet a vraceni penez;
- vraceni penez a nechani upraveneho SW;
- provedeni nove preprogramovani ECU, ale pouze v Praze a testovani na jejich valcove zkusebne, kde to bude trvat 1-2 dny;
JA kdyz neco chci tak to dotahnu do finale;
nechal jsem tedy vuz 2 dny v Praze, kde provedli novou upravu, predali merici grafy ze zkusebny + video o provadenem mereni;
vysledek je +- to co bylo slibene tj. 210PS/340nM - viz. 2 obr.
musim potvrdit, ze nyni je vykon vozu na uplne jine urovni;
v podstate s temito paramety je stejne naladeny motor k KIA GT (akorat ta ma dvoukomorove turbo ... ale pouze 265nm)


Přílohy:
02.JPG
02.JPG [ 69.88 KiB | Zobrazeno 697 krát ]
01.JPG
01.JPG [ 48.08 KiB | Zobrazeno 697 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 11:20 
Offline
**

Registrován: 15 kvě 2019, 14:45
Příspěvky: 120
Díky za info. Pro majitele Tucsonu určitě užitečné info. Nevíte někdo, co má i30 za jednotku? Bude se muset taky rozebírat?

_________________
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 12:26 
Offline
******
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Příspěvky: 3457
Bydliště: Litoměřicko
350 Nm při cca 1750 otáčkách, to je slušnej záběr, akorát, aby to ustála spojka a převodovka. Docela mě zaráží, že výkon graduje už při 4500 ot.

_________________
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k
Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15)
C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11)
Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 13:47 
Offline
****
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2009, 10:10
Příspěvky: 1254
Mám hodně podobnou křivku, ve vysokých otáčkách se už díky čipu hůře vyplachuje výfukové potrubí a také nemusí stíhat intercooler - výkon klesá. Točit nad 5 tis nemá moc smysl...
Řešením jsou hardwarové úpravy, ale na druhou stranu, tohle alespoň mě úplně stačí, za relativně málo peněz hodně muziky. Auto má tak trochu dieselový charakter, super pružnost.

_________________
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Chiptuning
PříspěvekNapsal: 14 črc 2019, 19:18 
Offline
*

Registrován: 04 dub 2019, 08:26
Příspěvky: 26
Uz mate nekdo chip u sve i30 1.4 T-GDi DCT? Zajimaly by me zkusenosti :-)

_________________
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW DCT 2019 (Polar White, Style, NAVI)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  






Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye