Klepání motoru nejen za studena

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
machy98machy
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2019, 21:15

Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od machy98machy »

Zdravím,
včera mi i30 1.6 95000km po zarazeni 2. rychlostniho stupne prestala tahnout, reakce na pedal temer nulova, po novem nastartovani vsak jede jak má, je ovsem slyset pri pridani plynu hlasite klepani, zvuk jde od svicek. Dela to i po zahrati, po 100km neprerusovane jizdy. Volnobeh kdyz auto stoji jenhlasitejdi nez predtim, auto malinko skube.
Odpojoval jsem postupne valec od valce a pri odpojeni kazdeho z nich prisla reakce v podobe duseni motoreu, podle toho soudim ze vsechmy 4 valce pracujou.
Ma nekdo zkusenosti ?
Oprava, servis, doba s cena ?
Diky za odpoved.
Reklama
 

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5091
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od petzl62 »

Tipnu si-přeskočené rozvody a doufej,že ne o víc jak 3 zuby :roll: I když to klepání není povzbudivé.
Držím pěsti,ať jsou škody co nejmenší :-k
Oprava jasně-co nejdřív,cena- od 7tis. výš-záleží kde budeš opravovat a co vše bude špatně,čas -opět záleží co vše se bude dělat.
Odkud jsi?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,72 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,0l/100km
Aktuálně 30250 km
palivo: EO N95,pokud možno bez biosložky.
machy98machy
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2019, 21:15

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od machy98machy »

Jsem z Jihlavy, ty rozvody se mi nezdaji, auto opravdu jede uplne normalne, tahne, dostane se do otacek, jen to opravdu hlasite klepe.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od Mexican »

1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
slabostka
*****
Příspěvky: 1725
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od slabostka »

hlavne by som s tým dlho nejazdil lebo či je to rozvod alebo znak zlého mazania motora speje to k niečomu drahšiemu ak sa na tom bude jazdiť a skúšať... možno je to niečo úplne iné, uvolnený spoj... ale načo pokúšať
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
machy98machy
Příspěvky: 3
Registrován: 06 led 2019, 21:15

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od machy98machy »

Mexican píše:1, mas auto v zaruke? ak ano, nefilozofuj ho a daj to do Jihlavskeho Hyundaiu
2, ak nemas v zaruke, daj ho tam na diagnostiku (minimalne) - od stola t nikto fundovane neporadi
Vsak to ja vim, jen sem se ptal, jestli nema nekdo podobnou zkusenost, jasne ze to hodim do servisu.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od Richard555 »

Hlavně dej taky info o tom co bylo příčinou a jak to bylo odstraněno - kvůli tomu je forum :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7901
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od Mexican »

ono "podobna skusenost" najma u motorickych problemov je taka ta mantra domacich opravarov. Motor a prevodovka su extremmne komplexne zaelzitosti s mnozstvom dielov. Co sa laikovi a beznemu uzivatelovi zda podobne, profesional vidi rozdiel. Niekto vyssie pisal rozvody. Tie sa prejavuju rozne a bez toho aby sa nacitala RJ s chybami (a tam sa to tiez nie vzdy musi ukazat), zlozila hlava vlacov a fyzicky sa skontrolovalo rozvodove ustrojenstvo

tak ako pise slabostka - nejazdit, najma nezatazovat motor a cim skorej do servisu. Mozes mat pridrete ventily, mozes mat rozhodene casovanie rozvodov (preskocenie), moze byt v <> klikovka z dovodu predchadzajucej chyby mazania. Mozno si natankoval brutalne zly benzin, mozno mas pridrete cerpadlo a to zle davkuje palivo. Zacat treba tou diagnostikou
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
pecipekar
Příspěvky: 5
Registrován: 12 čer 2019, 17:00

Re: Klepání motoru nejen za studena

Příspěvek od pecipekar »

Prosím o nějaké zkušenosti se závadou, která se prý relativně často objevuje. Hyundai i30, 12/2013, 1,6 benzin, 88 kw, DOHC, 65 tis. km, koupeno na konci října 2018, nevím jak byl měněn olej. Při průjezdu pravou zatáčkou přes koleje auto umřelo, při sešlápnutí plynu se to dusilo a chcíplo, výkon max 15 procent, dojel jsem jen na blízkou benzinku na volnoběh na jedničku, kontrolka motoru problikla až na benzince, auto jsem po pěti hodinách zkusil nastartovat a fungovalo, "akorát" cvakavý zvuk z motoru něco kovového, vačka/ventil nebo nějaká vůle, auto ve více servisech, diagnostika neukazuje žádnou závadu, první možnost přeskočené rozvody - negativní, druhá možnost katalyzátor a následné poškození motoru - kamerou se jeví kat v pořádku... Někdo hovoří o časovači vaček - prozatím nepotvrzeno. Spíše se přes fonendoskop jeví kovoví zvuk v bloku, vůle píst o válec nebo čep pístu. Nevím co s tím, předpokládaná rozborka motoru na dlouhé týdny o penězích ani nemluvím. Má teda někdo nějakou zkušenost.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“