S Karkulkou to bylo moc příjemných cca 260 kilometrů. Nepřestávám žasnout na tím, jak odlišná auta se dají na stejném základě postavit. Ano, N-line je pohodlný a tichý, zejména s ohledem na fakt, kam je na trhu zamířen. Ale kam se hrabe na obyčejný kombík na šestnáctkách. Jen tak si pluje, spoustu nerovností před vámi utají. Motor není slyšet. Byla to úžasně pohodová cesta.
Mimochodem, volant N-line je velice pěkný, ale ovladače na vodorovných ramenech volantu se mnohem lépe používají na obyčejném volantu, je kolem nich více místa

.
Nejen ta předchozí kombinace aut v garáži byla příjemná a vyhovující. Aktuálně je to též velmi dobrá kombinace a ještě je v tom trochu té zábavy N-linu

.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate