A jak poznamenal kolega nademnou.. Nejde o stokoruny, ale o tisíce. A to se pak ještě prohlubuje s další garančkou.
Pokud nějaký servis nemá vstřícnou zákaznickou politiku vůči zákazníkům, tak jestli je to možné, budu hledat jiný servis. Prostě jen proto, že rozdíly mezi servisy jsou. A pokud budu chtít ušetřit, donesu si svůj a ten samý materiál, ale za menší cenu než nabízí servis. A nebo druhá možnost je ta, že ušetřit moc nemusím, ale přinesu si třeba i lepší materiál, než který nabízí servis.
A třeba u toho rozlevaneho univerzálního sudoveho oleje, povětšinou Shell 5w-30, který asi servis vyjde nejlevneji, protože ho lejou do všech značek, markantní rozdíly prostě jsou.
A těžko argumentovat, že je to jako v restauraci, když centrála Hyundai svůj vlastní doneseny materiál, pokud odpovídá specifikaci, povoluje.