




Díky za tvé přispěvky

Já už opravdu nemám sílu a ani chuť to tady pořád vypisovat do stále nových vláken
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- podľa predpisu výrobcu, aziati majú poväčšine API aj ACEA špecifikáciu.ProkopDvere píše: 15 črc 2020, 10:57 Stačí u oleje splnit jen jednu normu, tedy jen API SL a vyšší nebo jen ACEA A3 a vyšší, nebo musí olej splňovat obě zároveň?
lenže autá so špecifikáciou oleja A5 nie sú na trhu pár mesiacov či rok. To je tak ťažké pre pumpy držať aspoň jeden regálový rad olejov A5 tých najbežnejšie používaných viskozít?slabostka píše: 15 črc 2020, 13:02 Pumpy nezaspali, nebudú predsa držať milion rôznych špecifikácii, majú to čo sa dá použiť všade, zväčša nejaký základný rad olejov jedného výrobcu.
Teď jsem objevil ještě jednu mazací tabulku na poslední straně manuálu, a z té to vypadá, že stačí splňovat pouze ACEA A5, nebo ACEA A3 + API SL.slabostka píše: 15 črc 2020, 17:31 "A" teda súčasne.... totiž môže byť oleje api SN a ACEA A1 ale aj A3... v tomto tvojom prípade hľadaj rovno novšiu normu API SN ACAE A5. Novšia norma automaticky plní parametre tej predošlej
To mě čeká zřejmě taky. Při poslední cestě (cca 700 km) jsem před cestou dolil olej na horní rysku. V cíli nebyl olej ani na rysce detekovatelný a po dolití 1 litru se objevil těsně na konci měrky, takže to na 700 km muselo sežrat 2-3 litry oleje. Zajímavé, že žádná kontrolka nesvítila, žádná chyba není ani na diagnostice a jiné projevy než úbytek oleje se neprojevují.Minko píše: 16 črc 2020, 07:42 zistil som to náhodne nakoľko nekontrolujem olej so železnou pravidelnosťou (aspoň do tej doby som nekontroloval). Tak som navštívil následne na to servis a konštatovanie: rozsypaný katalyzátor- skončilo to záručnou výmenou motora a katalyzátora.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |