5s na vypnuti LKAS?? No, aspon clovek staci rychlou motlitbicku k sv. Krystofovi, patronu motoristu
Jinak taky diky moc vsem zucastnenym za recenze. O to vice je videt mala marcom podpora hyundai (nejsou zatim zadne ofiko testy od novinaru, dokonce ani letaky na FL verzi a co nechapu - ani navod novym majitelum (btw, v rozporu s platnou legislativou)).
Za me ty predni denni svetla / blinkry vypadaji docela fajn (mysleno vazne), jeste by to mohlo byt animovane, a iluze dalnicnich zuzeni a uzavirek by byla dokonala
Zadni fejkova lista a vyfuky mi ani moc nevadi. Neni to ciste, ale nevypada to spatne.
Ad maska chladice - tak se tesim, ze tu nekdo brzy zpracuje navod na umisteni toho tahokovu
Jinak je zrejme, ze hyundai cili na nove zakazniky. Davat pryc stavajici i30 III jen kvuli FL, do toho moc lidi nepujde. A ono kdy jo. Leda, ze ma nekdo opravdu velky najezd nebo potreuje menit auto kazde 2 - 3 roky, a takovych lidi je mensina, rekl bych. Jo, ve firmach, tam to asi tak funguje, ale tak porad kraluje koncern. Ale hyundaje maji akorat tak mestaci v Praze.
Axel.Foley píše: ↑24 srp 2020, 06:41
Maras píše: ↑23 srp 2020, 20:38
LKAS je teď na volantu, tak předpokládám půjde snadno vypnout.
Bohužel, díky debilitě EU je teď LKAS trvalá funkce, která se aktivuje po každém nastartování
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Tlačítko na vypnutí je sice na volantu, člověk ho ale musí držet asi 5 sekund, než ho opravdu vypne
PS: Bude to opravdu "zajímavé":
1. nastartovat klíčkem na pravé straně
2. vypnout Stop-Start na levé straně pod volantem
3. vypnout LKAS na pravé straně volantu
4. připoutat se pásem zleva doprava
Hotová rozcvička po ránu