Problémy s motorem do 2000 ot.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
rbrodsky
**
Příspěvky: 197
Registrován: 14 úno 2007, 10:09
Bydliště: Olomouc

Problémy s motorem do 2000 ot.

Příspěvek od rbrodsky »

Zdravím všechny.Mám takovej problém s ponym.Uz mi parkrát začal cukat motor a dusit se kdyz na nej šlápnu do 2tis ot.Když jsem to tu procházel tak jsem o tom dočetl hodně ale nikod to nepsal přímo u ponyho. Přesně to dělá tohle: Objevuje se to nepravidelně (např. dvakrát za týden a to auto jezdí denně 60km do práce).Když je motor zahřátej na provozní teplotu a někde zastavím zacne hodně kolísat volnoběh a jak přidám plyn tak se to skoro zadusí a jak ho pustím tak se hned přidaj otačky a pak zase klesnou a zacne to zas kolísat.Když přidám plyn jen lehce tak to chvíli nereaguje a pak se svednou otáčky a můžu přidat víc a nad dva tisíce ot. je te docela dobrý jen to sem tam škubne. Už jsem měnil svíčky, čistil kontakty na kabelech ke svíčkám, čistil kontakty ve víčku rozdělovače, dával jsem novej palivovej filtr, vzduchovej filtr, překontorloval okostření, všechny hadičky. Jo a kontrolka Check engine se před nastartovánim rosvíti a pak zhasne stejně jak když auto jelo normálně. No a když motor nechám jen trochu vychladnout tak to pak jede dobře třeba zas dva dny.Ještě zkusím vyměnit kabely ke svíčkám.Pak už asi jen do servisu :roll:
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Reklama
 

Uživatelský avatar
rbrodsky
**
Příspěvky: 197
Registrován: 14 úno 2007, 10:09
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od rbrodsky »

Tak jsem včera koupil nové kabely od rozdělovače ke svíčkám a od cívky k rozdělovači.Tyx stary vypadali hodně opotřebovaně. Ve víčku rozdělovače jsem očistil kontakty.To co tam bylo vypadalo děsivě.Pak jsem vymazal řídící jednotku, nastartoval jsem a motor běžel tak jak jsem ho joště nikdy neslyšel.Naprosto pravidelný chod asi 800ot. PAk jsem zkoušel zapínat světla ventilátor a na vše hned reagoval uplně bez problému a okamžitě ustálil otáčky.Pak jsem ho projel asi 30km.Bez jakýchkoliv problémů, plynulý zátah, sebemenší naznak škubnutí, prostě pohádka.Tak doufám že je po problémech. Vměněné součástky: svíčky, kabely ke svíčkám, palivový filtr, očiětění všech přístupných kontaktů, překontrolování ukostření, vyčištění sáni vzduchu a krokového motorku. :D :D :D Obrázek
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Odpovědět

Zpět na „PONY“