Jen jednou jsem v Polsku bral plyn a to byl děs běs.
*
Ještě k prémiové/neprémiové palivo - teď si uvědomuju, že když jsem přešel z Shell na ONO, tak jsem měl stejný pocit jako kluci o pár příspěvků výše - nižší spotřeba a lepší reakce motoru.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Měl jsem možnost vyzkoušet naftu z Aral-ky. Bral jsem prémii. Cenu jsem chvíli rozdýchával, ale výsledek stál za towilly50 píše: 24 kvě 2021, 13:23 Alex: za mne byl nejlepší benzín v Östereich u ÖMV![]()
A pokud byl u nás ještě Aral tak ten.
ahoj co mam v paměti tak roky 2010 - 2012 Polsky benzin klasika 95 (PKN Orlen Chalupki) do Ford Escort 1,6 vzdy auto bylo spokojenejsi, spotreba mensi o pul litru a cena o 2kc niž. tak nevim co tam meli za drogy v tom. Kdyz jsem to rikal kolegum z prace tak se mi vysmali ze tam maji jedy a polsky benzin = smrt auta. Tak jsem se prestal chlubit. No asi poláci co jezdi na tento benzin maji veskere auta mrtvé. Nevim jaka je ted kvalita na ty benzince, jeste jsem nezkusil, takovy najezd km uz nemam, abych to to poznal na ceně plné nadrze. Tankuju vzdy u EuroOil 95 + VIF z plechovky a spokojenost, se spotrebou jsem vzdy prekvapen. Dalnice do 6.2 a mimo dalnice pod 5.3 (2 lidi a batoh)Maras píše: 24 kvě 2021, 14:08 Ještě doplním, aby nebyla nějaká mýlka. Auta na polský benál jely tišeji a s nižžší spotřebou, výkonově pocitově líp do otáček. Do současné i30 co mám jsem ještě polský benzín neměl možnost dát ,bo Covid. Jakmile to u dělám, zkusím zde popsat reakce motoru 1.5DPi.
- čidlo klepania je všade kde je vstrek a má to RJ teda hodne dlho pred rokom 2000... a placebo efekt je veľmi populárna vec.clifftorr píše: 25 kvě 2021, 21:07 motor 1.4 CWWT
- 98 + VIF a více mu moc nechutná, respektivě motor je takový přidušený, nechce se mu do otáček, na neutrál se auto nepříjemně chvěje.
- 95 + VIF vše lepší, nepříjemé chvění auta není
Nevím jestli je tam nějaké čidlo klepání, každopádně se u mě neprojevuje aby dokázálo využít 98 oktan benzín.
Benzín výhradně ONO, protože ho mám za rohem
Je zajímavé , že u starých aut , bez elektronického plynu , emisních norem max 3 ,čidel klepání a různých elektonických sraček , tak vysokooktanový benzín byl znát a bylo vše k lepšímu i v zimě auto lépe startovalo , což u motoru 1.4 CWWT se vůbec neprojevilo.
To je čistě můj poznatek ohledně benzínu a motoru 1.4 CWWT , značně pochybuju, že to bude u 1,5 DPI jiný.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |