Samozrejme, nemat dvojhmotak ma svoje vyhody a nevyhody. Vyhodou je vlastne ta jedna - ze odpada suciastka ktora sa moze poruchat. To ale mozme povedat to iste aj o vyhrievanom volante

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Na Prahu pěkná spotřeba.
Tempomat jsem nepoužil ani jednou a jak jsem psal, tak po té dálnici jsem se snažil jet těch 120 km/h...Mexican píše: 21 bře 2022, 15:05 dobre a obsirne popisane. Bohuzial rozptyl 110 az 130 je moc velky na nejake to riesenie spotreby. Litrovy TGDI ma rozdiel medzi tempomatovou 110 a tempomatovou 130 v pripade Stonicu na trase 30km rozdiel 0,9l/100 (merane podla PP)
Nayse je dialnica Trencin-Kosice (s tymi nedokoncenymi usekmi) v podstate trasa plackou/udoliami a tak velmi vhodna na nizku spotrebu
Co sa tyka spotreby, Spritmonitor u 1,5 DPI hovori 11 uzivatelov, priemer 7l rovnych. Myslim, ze dlhodobo je tych 6,5 realnych co je fakt fajn
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... minkm=1000
Při 160 km/h se samozřejmě zvýší odpor vzduchu a otáčky a to by se konkrétně u motoru 1.5 Dpi projevilo určitě vyšší spotřebou, myslím, že tomuto motoru vyhovují otáčky mezi 2000 až 3000 max 3500, to je potom úsporný. Kdo chce jezdit 160 km/h a hlavně po dálnici, ať si pořídí jiný motor např. diesel nebo benzín s turbem a obojí s větším obsahem.willy50 píše: 21 bře 2022, 22:06 Přesně to jsem si taky říkal, ale možná to bude tou neomezenou dálnici.
Ono při nějakých 160 km/h to poleze dost nahoru.
Willy50 má dlouhodobou spotřebu 5,4l(asi, už jsem se na ni asi měsíc nepodíval)
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |