Prehrievanie predného kotúča

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Prehrievanie predného kotúča

Příspěvek od Mexican »

lozisko ktore by rozohrialo kotuc do vacsej miery bude po smrti. A lozisko po smrti sa prejavi celkom jasne (zvukovo, pohybom a jednoduchym cvikom bez kotuca/brzdica
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pjotr1
***
Příspěvky: 800
Registrován: 26 črc 2020, 17:51
Bydliště: ostrov pozitivní deviace

Re: Prehrievanie predného kotúča

Příspěvek od Pjotr1 »

to co radím není měření ale jen porovnání teplot. Prostě si prstem šáhneš na kotouč (elektrony tam mají dost místa) a pak někam nejblíže středu kola. Vím že na středu je přišroubované kolo a to odvádí teplo. Já tento postup několikrát aplikoval a dalo se určit kde teplo vzniká, ale samozřejmě měření, tedy určení teploty to není, ale to není ani cílem
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
Boryš
****
Příspěvky: 1089
Registrován: 30 bře 2019, 12:18

Re: Prehrievanie predného kotúča

Příspěvek od Boryš »

Jestli to je reakce na mě, tak já uváděl měření, které je určitě přesnější než prst, při němž jsem nezjistil kde to teplo primárně vzniká. A prstem bych nic nezjistil, ten bych tam ani neudržel, protože teplota byla kolem 65 °C.
10martin11
**
Příspěvky: 169
Registrován: 15 zář 2013, 19:28

Re: Prehrievanie predného kotúča

Příspěvek od 10martin11 »

Páni teplo nerobí ložisko,dotyková plocha dosiek s diskom je citeľne teplejšia ako kotúč pri naboji
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1010
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Prehrievanie predného kotúča

Příspěvek od rokolo »

Moje zkušenost se pravým zadním kolem. Vařící, že by se na něm daly dělat vajíčka. Úplně to sálalo teplem, když jsem vystoupil z auta. Řešil jsem brzdy, ruční brzdu a nic. Kolo se točilo stejně lehce jako to druhé. Nikde nic neškrtalo ani nehučelo. Světe div se, bylo to ložiskem :-k
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“