Ahoj. Tak já po více než roce čekání na i20 N nakonec skončil s tím, že dnes jsem přebíral i30 Fastback N v manuálu. Jel jsem s tím z Ostravy do Kladna a po cestě ještě najel pár km okolo, takže dneska to auto dostalo něco mezi 500 a 600 km nájezdu. Snažil jsem se ho šetřit a držet se (podle manuálu) pod 3000 otáčkami. No, občas to nevyšlo, ale ve finále jsem jel docela piánko (párkrát se otáčkoměr dostal k hodnotě 4000, ale nic drastického). Nějaký ten režim N Custom jsem si taky nemohl nevyzkoušet. Tahle nedočkavost byla způsobena tím, že orchestr od výfuku je skutečně velice návykový a člověk chce slyšet, co dalšího by to auto dokázalo vyplodit za zvuky. Ono to auto dokáže nejen vyluzovat libé zvuky. Při cestě po dálnici se zařazenou šestkou stačilo mírně přidat plyn a to auto za sebou nechávalo většinu "kolemjedoucích".
Dojmy tedy veskrze pozitivní, ale pár chybiček by se našlo. Jmenovitě:
- slabý audiosystém,
- chybí hlídání mrtvého úhlu,
- auto je skutečně tvrdší, ale při nastavení podvozku na normal je to úplně v pohodě,
- výhled z auta je slabší, parkování je zatím utrpení, ale to je o zvyku. Ty asistenty tomu trochu pomůžou, ačkoliv zadní kamera je taky slabší,
- bezdrátová nabíječka je na houby – málokdy se jí chce nabíjet.
Takže za mě pár drobných chybiček, ale celkový dojem je zatím na 9/10. Možná bych tomu dal i 9.5/10
A ještě pochvala na Autolaros Speed s.r.o. v Ostravě-Hrabové. Výborná a rychlá domluva, nic nebylo problém. Zatímco u jiného prodejce bych za koberce platil dalších 5 tisíc, tady jsem je dostal v ceně.