přední kolo teplý kotouč
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: přední kolo teplý kotouč
Lépe napsáno než jsem to popsal já díky
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
- Reklama
Re: přední kolo teplý kotouč
dík za vysvětlení, to mi dává smysl, už to mám v hlavě v pořádku (ohledně brzd)
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: přední kolo teplý kotouč
Skutočná príčina "vadnej" hadičky je tá, ze vekom(kvalitou) vo vnutri pôsobením brzdovej kvapaliny nabobtná, pri brzdení do nej ide tlak a kvapalinu prepustí, ALE pri uvolneni pedálu by sa cast kvapaliny mala vrátiť späť, hadička to neumozni, pôsobí ako spätný ventil, prepúšťa iba jedným smerom, lebo tlak prestal. Nieco ako arterioskleroza v žilách. Kedysi ma takto potrapilo jedno auto, kým som na to prišiel.
Re: přední kolo teplý kotouč
To je jedine vysvetlenie... Mozno sa pri stlacani piestu natrhla vnutorna stena hadicky a fungovalo to ako ventil. Dokaz ak by sa fyzicky po vymene rozrezala. Inak niektori to robia tak ze pri zatlacani piestu otvoria odvzdusnovak a brzdovka tecie cez nejaku hadicku do nadobky. Jednak odtecie ta najhorsia brzdovka a mozno sa zabrani tomuto problemu.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Re: přední kolo teplý kotouč
Slabostka, to je druha cast problému, brzdovka je hygroskopicka, nasava do seba vlhkost a ked sa neodvzdusnuje na brzdičoh, tak casom sa znizuje jej bod varu(vplyvom obsahu vody v nej) a pri intenzívnom brzdení, ci inom zahrievani brzd sa teplo šíri a brzd. Valec sa zavzdusni casom a nevracia ho korektne a potom pribrzdi, čím sa to dalej prehrieva a situacia sa dalej zhoršuje . Toto nastáva typicky po dlhom brzdení, kedy sa zhorsuje účinnosť brzd vplyvom(aj) prehrievania brzdovej kvapaliny. Tie skusky varu brzdovky na stk sa nerobia zo srandy, akurat oni to merajú v zásobníku brzdovej kvapaliny, kdezto vo valčekoch je situácia iná. Preto je doporucene kazde 2 roky kompletne vymeniť brzdovku v systéme. Najlepsie odpustat na odzvusnakoch a priebezne dolievat zásobník. Alebo to tlakom natlačiť cez odvzdusnovaky az do zásobníka. Ale z každého brzdiča. Ono normalne si to neskúsený vodič ani nevšimne, ale príde situacia, kedy sa to prehreje a potom sú to ine šoky, ked brzdy prestanú fungovat a clovek uz len pozerá kde to "zapichne" pri jazde z nekonečného kopca zažili sme.....potom sa brzdi vsetkym(ručnou, kvaltami, šmykom...)
Re: přední kolo teplý kotouč
Beztak ako naj problem aut vidim koroziu. Nastrek je top.inbesticia. vsetko opravis ale boj s hrdzou je nekonecny a marny. Mnoho aut by jazdilo este dlho keby ich hrdza nezozrala.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021