Praskání pod nohama

Přístrojovka, ovladače, sedadla, zavazadlový prostor.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Maras píše: 10 kvě 2023, 09:20 Zajímavé, že někomu to lupe a jinému ne.
Na tom nic až tak zajímavého není - je to jen o tom, kam je kdo zvyklý jak skládat nohy. Mně to nelupe, protože pravou nohu vůbec směrem k sedadlu nestahuji :lol: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Reklama
 

Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 115
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Georgeisin »

Chápu, že to není moc pěkný, ale já tam dal cca 3mm plast desku a už nic nelupe. Ta hranka pod kobereckem je znatelna, jen když o ni víš a soustředíš se na to...cíl je to rozebrat a vyztužit pod kobercem.

Asi tahle by šla, riznout to na míru.

https://www.obi.cz/plastove-stresni-kry ... /p/2991446
Přílohy
20230510_162512_copy_950x1027.jpg
20230510_162512_copy_950x1027.jpg (312.94 KiB) Zobrazeno 609 x
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Řešení praktické, ale ne dle mého gusta. Resp. ne u nového auta. Ale každopádně díky moc za snahu poradit s řešením :P
Abych se v 3 týdny starém autě u spolujezdce "bál" pohnout nohou, že to hned praská a doma si něco dodělával, tak to jsem si mohl nechat 13let starého Superba, kde ani po těchto letech a nájezdu 235tis km nepraskalo nic :) Čímž nechci nějak vychvalovat Škodovku a hanit Hyundai. Ve Škodovce se mi zase kolem 200tis začaly trhat kabely v přechodce řidičových dveří a kufru. Ale co se týče vrzání a praskání interiéru, tak nula.
Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 115
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Georgeisin »

Jasný, u nového auta je to non sence. Zajímavý je, že to H. za ty léta nevyřešil. Musel by na pásu přidat jeden úkon, vložení nějaké krytky vývodu ventilace. V roce 2010 byli Korejci stále ještě budget volba, dnes je to značka mnohdy udávajíci trend, o to smutnější to je.

Na 2 roky staré Š. Scala v práci s nájezdem 20 tis. mi v záruce měnili baterku, odešla, nějaký kabely. Před nedávnem brzdy, zadní, shnily a to auto parkuje jen v pozdemkách. Palubovka vrže. Auto za půl mega. Tragédie.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Já jen doufám a pořád sám sebe ujišťuju, že nedojde na slova mého automechanika a chlapíka, co ode mě v bazaru přebíral Superba, že na Superba budu ještě vzpomínat
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od idam.i »

To bol Superb ktorej generácie?
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Dvojka. 2010.
Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 115
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Georgeisin »

Superb je v TDI smradlavej, poruchovej a předraženej kepl. Vysíral se všem kamarádům v okolí, co ho měli. Napříč generacemi. Ale uživatel Škody vždycky říká, že je to držák, i když už má 2. motor po 300 tis. km 😁.

Já bych Superba snesl jen v benzínu a sedanu. Nejlepší vlastnost je praktičnost, kombi, o tom žádná.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Já měl benzín a sedan :-D Resp. ještě mám, zatím stojí v bazaru :?

A poruchovej TDi si dovolím nesouhlasit. Známý má přepravu na letiště. A když měl první S2, tak je prodával po 2-3 letech s nájezdy kolem 700tis km a měnily se jen spotřební věci. A interiéry vypadaly tak, že kdyby někomu řekl, že mají najeto 150tis, tak by nikdo nezaváhal. Mimochodem ty auta dodnes jezdí. Jsou to ročníky tuším 2011 a prodával je v roce 2014 (když přišel S2 facelift) s těmi 700tis km. Od té doby už samozřejmě byly měněny DPF, turba, atd. Ale za jeho vlastnictví, kdy ty auta jezdily jen dálnice a najely za 3 roky 700tis, tak opravdu "jen jezdily".

Takže vše je jen o tom, jak se o to člověk stará a pak asi taky to, kde a jak jezdí.
Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 115
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Georgeisin »

Ale jo...to věřím, auto je nový a jen litá dálky. Ideální podmínky. Jeho spolehlivost se ukáže až v režimu, jedu ráno 2km do školky, pak 3 km do práce 😁. Takhle to dělám x let. Dálky spíš jen o víkendu.

Tak to Ti chválím, benzin a sedan.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Já to bral tak, že superb má být "limuzína" a ne kombi. Nebudu ale popírat, že kombi je dle mě zezadu mnohem hezčí :D Předtím jsme měli Octavii 1.9TDi 81kw a taky když jsem ji prodával, tak jsem od automechanika poslouchal, jakou dělám blbost, že takový auto už nikdo nikdy nevyrobí. Takže to by si člověk nemohl koupit nic nového.

Pravdou ovšem je, že většina automechaniků co znám, tak skutečně jezdí ve starších autech a není to z důvodu, že by na novější neměli...

A benzín jsem chtěl právě z důvodu kratších tras, kdy na Octavii jsem 2x nechával dělat turbo, protože vlivem krátkých jízd zatuhly lopatky. Takže jsem řekl, že naftu na naše jízdy už nechci. Proto bych ani nehanil Superby, že TDi se kazí, protože kdo si koupí dieselový superb, aby s ním jezdil 2-3 km trasy do školky? To už z principu je nesmysl dle mě. Pak se nemůže divit, že mu odejde turbo, DPF, apod...
Uživatelský avatar
Georgeisin
**
Příspěvky: 115
Registrován: 26 říj 2022, 18:38

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Georgeisin »

Já měl jediný diesel, 1.7 DTH od Japonců, ISUZU, v Astře. Prodával jsem ve 230tkm a nebyla ba něm nikdy žádná závada. To je dle mého něco, co koncern neumí a neuměl. A to nemluvím o benzínech, tam jsou Japonci o parník dále. Vzpomínám na své dva M. Lancery.
Hyundai Sonata 2.0 121 KW, 2010
Kia Cee'd SW 1.5 118 KW, edice 30, 2023
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Tak já naopak si myslím, že koncern umí výborné právě diesely. Ale neumí benzíny.
Proto teď nové auto s rozpočtem +/- 500tis Kč nebyl starší Superb 3 ani zánovní Octavia, ale Hyundai. Protože TSi už jsem nechtěl a ve hře tak zůstala pouze jetá Mazda 6 a nebo nový Hyundai. A jelikož jsem chtěl raději auto nové se zárukou, tak cena rozhodla pro Hyundai :)
Uživatelský avatar
mozecek
**
Příspěvky: 367
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od mozecek »

spodní ventilace by to být mohla .. ta mě naštvala hned po týdnu - rachotil mi její výfuk pod sedačkou. Myslel sem, že je uvolněný a klepe se o plech, ale na druhé straně to bylo úplně stejné. Ten plast je fakt jak kelímek od jogurtu a jako ozvučnice ideální. Přišel sem na to úplně náhodou když sem si tam dával LED ambientní podsvícení. Nakonec sem mezi plech podlahu a spodek toho výfuku nacpal kus mirelonu a cajk :) třeba když to podepřete tak se ten plast někam posune či jinak zapře? určitě to tomu neuškodí pokud to nemáte nějak líp upevněný
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Sprite
**
Příspěvky: 250
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Praskání pod nohama

Příspěvek od Sprite »

Jj. V pátek jsem to zkoumal. Dle mě ta část, co ji sem na fotce dával Maras , tak pak pokračuje ještě nějakým dílem dál pod sedačkou k nohám lidí na zadních sedaček.

protože když jsem sáhnul pod sedadlo, byla tam k nahmatání plastová "trubka", která je volná a při zahýbání rukou klepe. Zároveň když vepředu rukou zatlačím v místech toho lupání pod nohama, tak se hýbe i tento díl pod sedačkou. Takže buď je to jeden dlouhý díl (trošku jiný než na fotce od Marase), nebo je to nějak složeno ze dvou částí. Takže když se na to vepředu položí noha, tak to lupe a zároveň jak se to pohne, hýbe to i tou částí pod sedadlem.

Kam přesně jsi prosím dal ten mirelon? Až pod koberec? Nebo mezi koberec a ten plast pod sedadlem? Díky
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Interiér“