Což je objem výroby na cca 8 měsíců.
Vtip je v tom, že jsou to auta objednaná importéry, takže nikde není řečeno, že 100% objednaných aut je zároveň i prodaných koncovým zákazníkům - já jsem takhle splašil 4 teoreticky nesehnatelná a neskladová auta - jedno z Koreje, tři z Nošovic (ještě mi máte jedno vyrobit Marasi

).
I sklad Stellantisu je takový na náhodu - diesely prakticky nejsou, protože hned zmizí, já z jejich nabídky vyhledávám PHEV - tam jsou zásoby logicky menší - na relativně malá auta strašidelné ceny, ale zase docela stabilní (pravda, vyhlédnutou a "uloženou" skladovku mi prodali prakticky před nosem

), jen benzínů je dost - chápu, že se toho PureTechu lidi bojí - viď Kyrmone

24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
23. (HYUNDAI 13.) i30 PDE FB 1,0 T-GDi DCT Smart