s tymi 6,6 si ale co sa tyka spotreby u 110kW tucsonov tzv "na bedni". Zvysok jazdi o liter viac

Myslim, ze realne nie je dlhodobo problem ist na 5,5. Co uz bude teda rozdiel nielen jedneho litra ale 10%, co uz je zaujimave. Najma v Brne a blizkom okoli ta spotreba fakt klesa vyrazne, dokonca aj pod litrovy stonic. Nie je problem dojst do centra Brna od nas z dediny s 3,8l/100 a nazpat za 4,4/100.
Vsetko teda zalezi od profilov trate, myslim, ze ja by som s tym ciste benzinovym mal na svojom profile trati tych 7,5 a viac
Napisem to takto. On je celkovo Tucson ekonomicky nezmysel, pretoze by podobne dobre v kombinacii s rakvou na streche (tz rozsirenie batozinoveho priesturu) postacilo napr Niro alebo vlastne aj i30 v kombiku. Stale by to bolo fajne zvezenie a podobny priestor pre posadku.
ju a dneska ma celkom stval bezpecnostny pas, pretoze nejak povrzgaval ten klip pri stredovej opierke. Kedysi to robilo aj u Accenta, to vsak bolo auto za tretinu penazi

kedze jazdim vacsinou potichu, tz bez radia / spotify a uzivam si tiche auto toto ma vie celkom prebudit
