Moje zkušenosti GDI
-tankuji nejlevnější benzin nejčastěji v globus s vlastním přidáním vifu
-po dobu záruky olej měněn v značkovém servisu jednou ročně po 16 až 18tis. tj.4*. Dále po 10tis.
-přibližně od 100tis km při výměně naliji 3l do další výměny doplním 2* 0,5l
-používám olej který je speciálně pro přimovstřikové motory foto přiložím
- cesta do prace12,5 km. po rovině polovina město. Jednou za měsíc 200 dálničních kilometru + víkendové výlety spíše okrsky
-auto je celoročně garážované.
-chtěl jsem vidět fotku vačkového rozvodu protože ten jediný je trochu vidět bez rozebraní motoru. Přiložím foto mého náhledu.
-motor se snažím nepodtáčet běžně řadím nahoru do 2500ot. při ustálené jízdě ve městě po rovině točím1600ot jestli potřebuji výkon podřadím o3st.
-nebojím se motor provětrat klidně k omezovači okolo 7000ot třeba při výjezdu z vedlejší na hlavní 2st vytočím potom rovnou st6
-problém s motorem zatím nebyl. je trochu více poznat změna délky sani vždy okolo 2tis a 4tis.ale to bylo od novoty
-karbonování motoru je podle mně způsobeno přejížděním oleje předepsané intervaly jsou příliš dlouhé nebo vhodné pro polykače kilometru.
tento motor mi plně vyhovuje mam rád točivé motory dole je dost výkonu pro běžnou jízdu při předjíždění si pro výkon zajdu.
Karbon na pístech GDi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Karbon na pístech GDi
- Přílohy
-
- 20231116_191133 .2.jpg (167.08 KiB) Zobrazeno 253 x
-
- 20231116_190654 .2.jpg (121.33 KiB) Zobrazeno 253 x
-
- 20231116_190739 .2.jpg (224.6 KiB) Zobrazeno 253 x
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 155000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7557
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karbon na pístech GDi
radit atmosfericku 1,6 pri 2500 a jazdit na 1600 - uf. To mi prijde malo aj na diesel
ja u maleho T-GDi radim neradim nikdy pod 2700 a pri jazdeni od 4. stupna vyssie nikdy nejazdim pod 2000ot. A to tam v tych otackach celkom dost fuka turbo.
ja u maleho T-GDi radim neradim nikdy pod 2700 a pri jazdeni od 4. stupna vyssie nikdy nejazdim pod 2000ot. A to tam v tych otackach celkom dost fuka turbo.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
Re: Karbon na pístech GDi
GDIčko opravdu jde využít od 1600ot.jasně není to žádná hitparáda na ustálenou jízdu bez požadavku razantní zrychlení to stačí. Tady ale řešíme karbonovaní motoru já popisuji způsob, servisovaní a návyky uživatele auta. Snažíme se zjistit proč některé auta umírají v100tis jiné vydrží násobky.
25.7.2013Hyundai i30 combi.1.6GDi 99KW,Trikolor Parking světle modrá metalíza 155000km.6,59 l/100km
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,
2.7.2003-13.7.2013 Š.fabia combi 2002 1.4 74KW,Comfort-modrá selhání rozvodového řemene.173000km.
4.1983-6.2003.Š120LS červená.Prasklou poloosu.340000km,