Hugo11 píše: 18 pro 2023, 20:34
... kdyby bylo mozne motorovy olej jednoduse vylepsit zazracnym aditivem, proc by to neudelal alespon jeden vyrobce motorovych oleju?
... myslenka, ze do oleje, ktereho slozeni ani neznam pridam "zazrak", ktery olej vylepsi mi prijde dost mimo.
Proč? Protože by 4l olej nestál 700,- ale 3.000,- a nikdo by to nekoupil. Navíc se konkrétně tohle aditivum aplikuje postupně - ve třech fázích.
Místo slova "zázrak" bych spíš použil fyzika a chemie, ale podstatné je, že to funguje.
† Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická * Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
celý život som proti akýmkolvek extra aditivam. ale máme doma 16 ročného focusa (2.0i motor od mazdy) a na moj vkus už začal fakt dost žrat olej (cca 2litry na 10tis km) kedže ma už motor 230k km, predat mi ho je luto, tak som skusil aditivum od liqui moli a skutočne sa spotreba znížila na cca 0,5 na 10k.
je mi asi tak nejak jasne, že sa mu nejak podarilo prebudit gufera a možno ich prebudil tak, že sa skoro rozpadnu, ale zafungovalo to
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
tu na ztrátu oleja.
určite bude zaležat na príčíne, v mojom prípade viem, že su to piestné kružky. daj tomu ale čas! aj ked píšu 500km, mam dojem, že som nejaku zmenu zaregistroval omnoho neskor
držím palce a daj vediet ako si dopadol,
BMW i3 120 2019
BMW 320D 2015
Ford Focus 2.0i 2007
RR Silver Wraith II 1977
Libornet píše: 18 pro 2023, 12:18
Rozuměj tomu tak, že po aplikaci aditiva ATOMIUM se motor ztiší, ten stav vydrží cca 30.000 km a poté se ty původní zvukové projevy začínají postupně vracet. Subjektivně bych to viděl zopakovat "kůru" s aditivem každých 50.000km. A protože olej měním po 15.000km tak mi to vychází aplikovat aditivum při každé 3 - 4 výměně oleje - ale jinak podle chuti každého jednotlivého soudruha
Děkuji za vysvětlení.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Tak třeba Militec je na bázi chloru, obsahuje sloučeniny chloru, podle technického listu kolem 40%. Je to vysokotlaka přísada.
Chlor můžu ovšem způsobit dost zásadní problémy. Asi je zbytečné rozepisovat se, jaké, povrchu válců, přes gufera, v katalyzátoru...
Dávám půl lahvičky z obavy o negativní vliv.
Benefit aplikace Militecu je v mém případě pouze o pocitu, že Sonata třeba má klidnější volnoběh, méně hlučí. Dokázat to neumím. Nejmarkantnější je to u mě např u sekačky, kam jsem přidal po jejim problematickém chodu letos trochu Militecu a ta změna je markantní, chod se ustálil a s jistotou o své sedačce mohu říci, že to mělo pozitivní vliv.
Otázka je, co si za to Militec vezme z dlouhodobého hlediska.
Chlor je podle mě v oleji už 40 let zakázáný pro výše zmíněná negativa. Všeho s mírou a velmi opatrně. Čistě racionálně vzato, je blbost ho dávat. Subjektivně ovšem po jeho aplikaci zlepšení pozoruji.