Plyn čili LPG

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Odpovědět
benik2011
*
Příspěvky: 20
Registrován: 13 dub 2013, 21:02

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od benik2011 »

Já mám 57 kw, montovano v hyu. najeto skoro 60000 a koncem měsíce 1. TK. Zatím bez problému.Necham si změřit tlaky ve válcích a emise u kamaráda. Potom uvidím co dál. Ale většinou u lpg je problém s ventily. Ale posrat se může všechno i ujiných značek.
Reklama
 

Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Ja bych taky do plynu ani koksu nesel. Benzin je benzin.

Odeslano z Androidu.
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od caruser »

Quilava

Až tak zlé to s tým LPG v i20ke zas nie je. Po 100.000 km s LPG motor v mojej i20ke stále beží :D
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Quilava
Příspěvky: 6
Registrován: 18 dub 2014, 18:08

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Quilava »

caruser píše:Quilava

Až tak zlé to s tým LPG v i20ke zas nie je. Po 100.000 km s LPG motor v mojej i20ke stále beží :D
Šťastný to člověk.. :shock: No ať dlouze slouží.. :D/
Hyundai i20 2013 - 1.2i, 63 kW, BA95 + LPG, White
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od caruser »

Quilava

V autorizovanom servise dávajú ruky preč od LPG a takmer všetky závady pohonnej jednotky prisudzujú LPG. Aspoň taká je moja skúsenosť. Nad opravou ani neuvažujem, ak motor ukončí svoju životnosť internet je plný dodávateľov náhradných motorov :D
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od only_one »

problém není plyn, problém je nekoordinovanost serivisů auta a lpg a špatná informovanost a neznalost uživatele s plynovým provozem..
slabostka
*****
Příspěvky: 1730
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od slabostka »

Pred nejakým časom som tu písal o lpg asi pri i30 a veľmi znalí borci hned vedeli že Hyundai predsa na lpg jazdiť dlho nemôže.... tak tvoj motor je dôkaz že v pohode môže... po 100 000 aj keby zajtra pošiel tak si dávno zarobil na další.. tak veľa zdaru... a samozrejme sa aj potvrdzuje že lepšie je kúpiť čisté auto a lpg nrchať urobiť v lpg dielni s výbornými referenciami....
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od caruser »

Po necelych 110.000 km jazdy na LPG motor zacal mliet z posledneho. Motor ma na volnobeh nepravidelny chod, svieti kontrolka motora. Na tretom valci namerana kompresia 9,5, na stvrtom len 6,5. Celkom slusna vydrz motora na LPG na pomery :hyu: :tus:
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Maior
Příspěvky: 5
Registrován: 26 říj 2017, 19:04

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Maior »

Mam LPG montovany priamo v Hyund. Motor 1,2 63 Kw, r.v. 2013. Funguje perfektne. Ziaden rozdiel vo vykone po prepnuti na LPG, vsetko riadi automatika. Sucastou je i automaticke primazavanie ventilov. Velka spokojnost
Uživatelský avatar
Zbyněk Hanáček
**
Příspěvky: 283
Registrován: 11 úno 2011, 17:41
Bydliště: Džungľa

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Zbyněk Hanáček »

Já jezdím na LPG a zatím žádný problém. Až se podpálí sedla ventilů, tak na vrakáči koupím další hlavu a jedu za pár kaček dále :D/ Nevidím v tom problém, najedu 100 000km= 100 000Kč úspora, tak 10 000Kč za opravu je prd.
A jsou tady na fóru i jiní, co najezdili mrdy kilometrů na LPG bez závady: viz airwawes, Nico91.
三菱・コルト 1.3 Po čertech povedený ďáblík pro moji Micku
현대 라비타 čadikolo s 1.6 a LPG od BRC ( teď )
Ibiza 1.4. Motor BXW. Nejhorší auto
Lantra Kombi 1.6 84kW (2005-2015)
Opel kadet Kombi 1.6 (1999-2009)
Škoda 100 (1994-1999)
petr.gr
**
Příspěvky: 219
Registrován: 29 pro 2016, 20:01
Bydliště: Šternberk

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od petr.gr »

Sedla ventilů se nepodpálí ale odcházejí ventily jako takové díky zvýšené provozní teplotě při spalování LPG. Jako další odchází katalyzátor, který se v keramickém provedení nehodí pro vyšší teplotu spalin. Což prodejci katalyzátorů říkají důrazně. Čím menší ventily, tím hůře.
Uživatelský avatar
Libornet
*
Příspěvky: 63
Registrován: 03 čer 2011, 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Libornet »

Zdravím plynaře,

po nějaké době jsem se rozhodl přispět poznatkem do diskuze k LPG, možná by se příspěvek hodil spíše do elektroinstalace,ale to už nechám na moderátorech. :-)

Cca před rokem mi začalo auto pri jizde na LPG mírně pocukávat. 3x servis v podstatě konstatoval, že je vše OK a přidali tlak na rozváděcí liště. Problém se zmírnil, avšak nevyřešil.
Po nějakém čase jsem si všimnul, že při volnoběhu na autě mírně pomrkávají hlavní světla. Tipoval jsem to na regulátor dobíjení, nebo něco kolem alternátoru. Na internetu jsem nalezl spoustu rad, ovšem často bylo zmiňováno nejdříve zkontrolovat ukostření.
A ejhle! Zkusil jsem povolit matku na kostřícím šroubu na krytu levého předního tlumiče (viz. obrázek), kterýžto se mi povedlo rázem ukroutit. Šroub je zřejmě vedený skrz blatník, tak se není čemu divit, že je v kastli spíš zarezlý (i s matkou) než by poskytoval patřičný kontakt. Takže jsem odvrtal zbylý šroub, vyříznul nový závit, koupil nerezový šroub, našrouboval ho ze vnitřku blatníku a zamáznul tlumexem. Pro jistotu dobrého kontaktu jsem to celé ještě propojil kablíkem na nejbližší vhodný šroub na boku krytu tlumiče (viz šipka na obrázku, šroub není vidět,ale je tam :-) ) a je pokoj! Pomrkávání světel ustalo, startér evidentně svižněji staruje, ale hlavně cukání při jízdě na LPG vyřešeno. :D/

Jinak na plyn najeto cca 100.000 km, musím to zaklepat, zatím OK...
Přílohy
Ukostreni_i20_Upr_1.jpg
Ukostreni_i20_Upr_1.jpg (61.71 KiB) Zobrazeno 3147 x
Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
Uživatelský avatar
Libornet
*
Příspěvky: 63
Registrován: 03 čer 2011, 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Libornet »

Tak 200.000 km na LPG :D/
ODO 200000.jpg
ODO 200000.jpg (177.21 KiB) Zobrazeno 409 x
Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
leczo
Příspěvky: 8
Registrován: 03 bře 2022, 18:19

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od leczo »

=D> =D> Pekna prace! Ja uz tocim 258k, taky i20 na Lpg, auto k nezaplaceni. Zatim sem menil jen membranu reduktoru a katalyzator cca ve 200k.
Hyundai i30 Kombi, 1.5 DPi, Smart, Silky Bronze
Hyundai i20 LPG 1.2, 63kW, od 2013, najeto 258kkm
Uživatelský avatar
Libornet
*
Příspěvky: 63
Registrován: 03 čer 2011, 14:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Plyn čili LPG

Příspěvek od Libornet »

To jsou spotřební věci, minimálně výměna té membrány mě bude taky čekat. Je ale vidět, že při slušném zacházení a troše štěstí ty korejské motory to LPG vydrží. Tak při 300.000km dej vědět :-)
Škoda Felicia 1.3 BMM hatchback - červená romantická
* Hyundai i20 1.2 Kappa Comfort - SLEEK SILVER MET. ESP+TCS - Made in India
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“