1. garanční prohlídka

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od Axel.Foley »

Někdy by bylo lépe, kdyby je nedělali :evil:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Reklama
 

Dareba
*
Příspěvky: 22
Registrován: 06 črc 2023, 12:53

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od Dareba »

Nevíte co dávají na lak v servisech. Prý speciální Polymer. Ale co to je jsem se nedozvěděl.
Tucson 1,6 GDI HEV Freedom Plus
Martinsp
****
Příspěvky: 1399
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od Martinsp »

Za tu cenu to může být maximálně speciální přípravek pod značkou H2O.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
drobcek73
**
Příspěvky: 176
Registrován: 11 čer 2018, 17:26
Bydliště: Bratislava

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od drobcek73 »

Tak som absolvoval v piatok prvú garančku (cca 8 mesiacov od kúpy) - napísal som v okruhu 100 km autorizovaným servisom a požiadal o cenovú ponuku. Z tých čo odpísali (nie všetci) boli ceny za prvú garančku v okolí Bratislavy na úrovni 250 - 300 €. Vybral som si teda servis cca 25 km od domu, kde mala byť cena cca 250 €. Celková cena za prvý servis, ktorú som platil bola 253 € (šielené za olej, filter a možno 30 minút práce).
Pri odovzdaní auta som informoval, že je olej nad ryskou (a cítiť ho po benzíne), pričom pri prebratí nového auta bola hladina na hornej ryske. Požiadal som preto, aby pri výmene oleja dal technik olej len medzi rysky. Na to mi prijímací technik, povedal, že oni majú predpísané výrobcom množstvo, ktoré majú dávať. A že auto, je ešte v zábehu, že si musia "sadnúť" krúžky a podobné veci. Tak som mu povedal, že 15 tisíc km už dávno nie je auto v zábehu a to, že som u nich nový zákazník, neznamená, že o aute nič neviem a že mi môže hovoriť veci, ktorým ani on sám neverí... Výsledok bol taký, že pri odovzdávaní auta po servise mi povedal, že bol osobne pri tom, keď dopĺňali olej a že určite nie je nad ryskou. Keďže auto bolo zahriate a olej nebol úplne stečený vo vani, tak som to tam neskontroloval. Následne som cez víkend urobil vyše 1200 km a v pondelok ráno som si vychladnutý olej zmeral a bolo ho mierne nad rysku. Tak som do servisu zavolal, že ako to chcú riešiť... Tak som v priebehu dňa prišiel do servisu a v priebehu pár minút mi odsali časť oleja, tak že ostal asi na 3/4...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od Mexican »

toto som uz riesil s X servismi, dokonca som si to nechal aj pisomne napisat do objednavky (zakazkoveho listu)ze NEDOLIEVAT na hornu rysku. A co sa stalo? no samozrejme ze to preliali (napr v KIA Pemm, Brno). Uz som to po nich musel 2x odsavat (vzdy odsajem cca 3 deci oleja). Takze v tom nie si sam |:-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
casco
**
Příspěvky: 247
Registrován: 26 dub 2021, 20:10

Re: 1. garanční prohlídka

Příspěvek od casco »

Presne tak .... s.ru na to z vysoka ... Tak isto odsavam pokazdej navsteve servisu cca 2-3deci . Asi im to generuje cas navyse ... tak kaslu na to.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Garanční prohlídky, servis“