Mám Hyundai i30 1.5 DPI 09/2022 - zakoupené jako nové auto momentálně najeto 22.000 km můj dotaz prosím zní:
14.3.2024 jsem dal auto do servisu na reklamační opravu, chyba se ukázala únikem chladící kapaliny, doléval jsem za měsíc cca 1,5 litru fridexu.
14.3.2024 byl vystaven reklamační protokol a závada se začala řešit. Po týdnu jsem volal do servisu co s autem tedy je, odpovězeno mi bylo, že po tlakové zkoušce našli únik přes těsnění pod hlavou, postup mi řekli následující: zjistí se příčina, vymění se těsnění pod hlavou.
Následujících 7 dní se nic nedělo tak jsem do servisu volal znovu, odpověď: posíláme hlavu motoru na tlakovou zkoušku ozveme se.
Následujících 14 dní se nic nedělo, opět jsem volal do servisu znovu, zda mají pro mě nějaké informace, odpověď: tlaková zkouška nebyla provedena, externí firma, která zkoušky provádí jej nemohla uskutečnit (z nějakého záhadného důvodu jim to prostě nešlo) postup: objedná se nová hlava motoru a vymění se, jedna je na skladě na můj dotaz kdy to bude hotové mi bylo řečeno, že termín se neví
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Můj dotaz zní, je nějaké řešení, jak se bránit? Lze odstoupit od kupní smlouvy? 14.4.2024 to bylo již 30 dní vyřizování reklamace a o delším termínu trvání reklamačního procesu jsme se nedomlouvali.. Ve finále nikdo pořádně ani neví, co s autem je a kdy bude opravené
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Děkuji všem za jakékoliv odpovědi..