Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Tak tam padlo 25k
Malé zhrnutie:
- sedačky sú stále nepohodlné
- vymenil som žiarovky v cúvacích svetlách za LED - zatiaľ spokojnosť
- zadná kamera je stále od soli teraz, nebaví ma ju umývať, takže obraz z kamery uvidím asi až na jar
- začal som používať VIF do benzínu - motor sa jednoznačne skľudnil, je tichší, má kultivovanejší chod - som veľmi príjemne prekvapený, zmena je poznať - užívam si to, pri VIF-ku už ostávam
- pomaly sa začína ozývať dvojspojka, niekedy v meste v kolónach tam zvykne pri podraďovaní 2->1 tú jednotku tam dať tak tvrdo, že to až počuť a buchne to, čo je sprevádzané trhnutím auta, zatiaľ je to random as malou intenzitou - čiže neriešim
Jazde zdar
Malé zhrnutie:
- sedačky sú stále nepohodlné
- vymenil som žiarovky v cúvacích svetlách za LED - zatiaľ spokojnosť
- zadná kamera je stále od soli teraz, nebaví ma ju umývať, takže obraz z kamery uvidím asi až na jar
- začal som používať VIF do benzínu - motor sa jednoznačne skľudnil, je tichší, má kultivovanejší chod - som veľmi príjemne prekvapený, zmena je poznať - užívam si to, pri VIF-ku už ostávam
- pomaly sa začína ozývať dvojspojka, niekedy v meste v kolónach tam zvykne pri podraďovaní 2->1 tú jednotku tam dať tak tvrdo, že to až počuť a buchne to, čo je sprevádzané trhnutím auta, zatiaľ je to random as malou intenzitou - čiže neriešim
Jazde zdar
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Reklama
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
25.000 a už sa ozýva?!
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8174
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
to mi prijde az strasidelne, ze sa prevodovka ozyva uz po 25k
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
To je stejná převodovka jako ve Škodovce ta dvouspojka?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Pokud myslíš konstrukční princip - dvouspojka se suchými spojkami - tak ano .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Jj presne tak, spolehlivost asi nic moc co?
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Já jsem s žádnou nežil déle než cca 50.000 km, takže já posoudit nemůžu .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
S jednou 180tis.+ - 1,4T-GDi i30 Hatch.
Druhá 120tis. - 1,5T-GDi Kia XCeed
Třetí zatím 60tis+- 1,5T-GDi Kia XCeed GT line
Vždy bez jakýchkoliv vážnějších problémů
Subjektivně, ta v i30 byla nejlepší, co do naladění a projevu- vyráběla se v Koreji- mám dojem
Ta další v XCeedu o.k., ale vzpomínal jsem na tu první.
A ta poslední se už blíží té první co do projevu(asi doladily software), co se kvality týká, zatím nevím . Ty poslední dvě jsou už z Číny.
Nicméně, jestli ještě bude další auto, rozhodně už to nebude koncern , pokud se nestane nějaký zázrak
Druhá 120tis. - 1,5T-GDi Kia XCeed
Třetí zatím 60tis+- 1,5T-GDi Kia XCeed GT line
Vždy bez jakýchkoliv vážnějších problémů
Subjektivně, ta v i30 byla nejlepší, co do naladění a projevu- vyráběla se v Koreji- mám dojem
Ta další v XCeedu o.k., ale vzpomínal jsem na tu první.
A ta poslední se už blíží té první co do projevu(asi doladily software), co se kvality týká, zatím nevím . Ty poslední dvě jsou už z Číny.
Nicméně, jestli ještě bude další auto, rozhodně už to nebude koncern , pokud se nestane nějaký zázrak
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Ako v ktorej?
dq200 suché spojky s malými benzínovými motorami.
1,5tsi.väčšie používajú dq381 v oleji.
Golf má 381ku aj s 1,5tsi.
Treba to sledovať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Měl jsem 1,5tsi Octavii III a mela suche spojky, stejne ucukane jako Octavia IV 2,0 tdi 85kw, Superb IV co mam ted s 110kw to je mnohem lepší, ale proti HDM pořád bída. Jinak s DSG se suchými spojkami mam najeto 3x 150 az 180.000km a bez poruchy, jen po 100.000km uz to bylo pocitově horší.
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
Přesně tak
Hyundai má/měl v Nku DCT osmikvalt v oleji a svezení s tím je nádhera
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
DCT zo suchými spojkami musí byť viac či menej "ucukaná" z princípu. Inak by tam spojky nevydržali ani do prvej prehliadky.
Z môjho pohľadu viac než zarážajúce je skôr postoj k záručnému krytiu spojok .. 2r/40tkm hovoria skôr o tom ako automobilka "verí" tomu čo predáva.
Záručné obmedzenie 2r/40tkm na obyčajnú spojku pri MT6 sa dá pochopiť... predsa len sa musí automobilka chrániť voči rôznym "točvolantom a polovodičom" ale neveriť vlastnému SW v automate je už na pozastavenie sa.....
Z môjho pohľadu viac než zarážajúce je skôr postoj k záručnému krytiu spojok .. 2r/40tkm hovoria skôr o tom ako automobilka "verí" tomu čo predáva.
Záručné obmedzenie 2r/40tkm na obyčajnú spojku pri MT6 sa dá pochopiť... predsa len sa musí automobilka chrániť voči rôznym "točvolantom a polovodičom" ale neveriť vlastnému SW v automate je už na pozastavenie sa.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Fry-ova i30-tka, 1,5T-GDI, MHEV, DCT, MY23
sa to tu rozprúdilo pozerám
je to o náhode, neviem aké faktory na to vplývajú, rozbeh stále OK len to podradenie 2->1 občas toto spraví, stáva sa to hlavne v meste pri nižších rýchlostiach, je to občasné takže to zatiaľ neriešim
skôr ma ale zaujíma či mi viete povedať, že v keď sa posúvam v kolóne či stačí po pustení brzdy jemne pridať plyn a potom ísť dálej len na voľnobeh - bude tá spojka zopnutá, či prešmykuje?
je to o náhode, neviem aké faktory na to vplývajú, rozbeh stále OK len to podradenie 2->1 občas toto spraví, stáva sa to hlavne v meste pri nižších rýchlostiach, je to občasné takže to zatiaľ neriešim
skôr ma ale zaujíma či mi viete povedať, že v keď sa posúvam v kolóne či stačí po pustení brzdy jemne pridať plyn a potom ísť dálej len na voľnobeh - bude tá spojka zopnutá, či prešmykuje?
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT