
Neuvěřitelná korejská kombinace offroadu a dodávky. Opravdu klasického offroadu s rámovým podvozkem, pohonem zadní (pevné) nápravy, připojitelným pohonem předních kol a redukcí. A na něm karosérie dodávky/minibusu, v mém případě s 9 místy. Variabilita interiéru úžasná, prostřední lavice posuvná, zadní trojsedadlo sklopné do boků (viz foto). Všech 9 míst v pohodě pro dospělé osoby (možná prostřední vpředu poněkud s výhradou).
Rok výroby 2005, do ČR dovezeno z Německa v r. 2016. V ČR jsem byl jediným majitelem a pokud je mi známo, v Německu to mělo taky jen jednoho. Používáno jako doprovod balonu, tady i tam. Najeto poctivých 210 tis. km.
Motor diesel 2.5 CRDi, 103 kW, nezničitelný nezmar. Manuální převodovka, přídavka s ovládáním tlačítkem na palubce.
Tažné zařízení, mlhovky, denní svícení. Dvojitá klima s nezávislým ovládáním vzadu. Litá kola + druhá sada na plecháčích.
Závady:
- částečná (převážně povrchová) koroze. Karosérie vyvařena před pár lety, vč. drobné opravy rámu, ale už by to chtělo si s tím zase trochu pohrát (lemy, spodní hrany dvěří apod.)
- nefunguje klimatizace (ventilace samozřejmě ano), myslím, že je potřeba svařit nějakou trubku od chladiče, neřešil jsem
- je potřeba seřídit geometrii přední nápravy (možné, ale komplikované kvůli korozí, všechno drží a jen tak nepovolí)
- auto potřebuje nové pneu (čeká na vyřešení předchozího bodu)
Jinak vše o.k., motor chytá na brnk, čtyřkolka funguje.
Nové brzdy (kotouče i destičky), zánovní zadní tlumiče a spojka (měněno cca 2 roky zpátky).
Cena k jednání řekněme 180-200 tis. podle zájmu a kolik toho ještě stihnu dát do pořádku. U auta, který poslední 4 roky nebylo v celé Evropě na prodej, se obtížně odhaduje "cena obvyklá".

Tel. 776 760 436