1.STK - závada
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.STK - závada
Krom toho, jestli jsi dosud nepoužíval aditiva, tak začni. VIF super benzín aditiv.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: 1.STK - závada
Pořád se říká, že auto má sloužit lidem a tady čtu, že před emisema se musí prohnat, brzdit motorem, aby se vypálilo GPF, dobít baterka a nalejt aditiva. Uz vůbec nepočítám to, ze musí být ohřátý katalyzátor, což treba v zimě při delší fronte sladit všechny tyto parametry dohromady musí být úchvatné…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: 1.STK - závada
STK/EK sú čím ďalej dôkladnejšie a autá so spaľovacími motormi čím ďalej zložitejšie. Takže vo výsledku sa môže stať, že moderný priamovstrekový prepĺňaný zážihový motor môže mať problém prejsť aj cez prvú EK po 4 rokoch... stačí, že to jazdilo 4 roky ako mama taxi a na problémy je zarobené.
Bohužiaľ spejeme asi do doby keď bude dlhodobo udržateľný asi len elektromobil... spaľovacie autá ostanú len pre nadšencov.
Bohužiaľ spejeme asi do doby keď bude dlhodobo udržateľný asi len elektromobil... spaľovacie autá ostanú len pre nadšencov.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: 1.STK - závada
Tím ale říkáš, že kupci nových spalovacích aut mají černého Petra, protože takové auto bude v budoucnu neprodejné. Ostatní si nechají buď starou vránu bez těchto věcí nebo koupi BEV.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
-
- *
- Příspěvky: 22
- Registrován: 01 bře 2025, 12:22
Re: 1.STK - závada
No hlavně tím říká, ať už se všichni vyprdneme na přímovstřikové oturbené motory
. Ještě, že jsem volil 1.5 DPI 
Hyundai i30 kombi 2025, 1.5 DPI 71kW, man. převodovka, Style Safety
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Shell Helix Ultra AH 0w-20 / Liqui Moly Special Tec AA 0w-20
Re: 1.STK - závada
sam za sebe mluvi TUV report .. treba Tesel neprojde technickou 20% po 4 letech
nastesti se tam o korejcich moc nepise tak jsme spis v prumeru, zminen jen IX20 a Tcuson a to jeste relativne pozitivne, velmi stara i30 uz moc nedopadla
https://en.cebia.com/detailArticle/the- ... eport-2025
nastesti se tam o korejcich moc nepise tak jsme spis v prumeru, zminen jen IX20 a Tcuson a to jeste relativne pozitivne, velmi stara i30 uz moc nedopadla
https://en.cebia.com/detailArticle/the- ... eport-2025
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: 1.STK - závada
Jaky Korejci, vzdyt to je po skodovce druha nejprodavanejsi ceska znacka 

Re: 1.STK - závada
Čierneho Petra budú mať v rukách oba tábory, lebo to zatiaľ nevyzerá na ekonomický zázrak.. t.j. dôstojný, rozumne vybavený elektromobil za dostupné peniaze v ponuke stále nie je. Rovnako to aj smeruje k tomu, že spaľováky budú postupne vytláčané na okraj rôznymi legislatívnymi a daňovými obštrukciami. Dnes prevádzkovaná stará vrana (ale aj moderný spaľovák) bude "zajtra" niečo čo sa ekonomicky nevyplatí prevádzkovať. Takže vo výsledku bude viac ľudí chodiť pešo, sockou a menej vo vlastnom autemotorol píše: 03 črc 2025, 10:56 Tím ale říkáš, že kupci nových spalovacích aut mají černého Petra, protože takové auto bude v budoucnu neprodejné. Ostatní si nechají buď starou vránu bez těchto věcí nebo koupi BEV.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: 1.STK - závada
Nic rychlého nebude, hezky pomalu budou vařit žábu, protože jednak nikdo rychle nevyrobí náhradu, druhak o voliče nechceme přijít, atd… taky kam by vyhodili všechna stará auta? Takže proces bude pomalý, pokavad to projde emisema. Pokud budou emise problém, tak to dost zrychli.. No a stará auta mají šanci emise splnit snaze a levněji..
Když se rozhlídnu okolo, tak že by někdo plánoval víc chodit pěšky rozhodne nevypadá.
No a Bev- tam záleží v jaké vodě lovíš, pokud chceš automat a nezávislé topení, tak už třeba u kodiaka/eniaka , karoka/elroka máš nějakou cenovou paritu.
Pokud lovíš ve vodách základní i30, tak tam ještě hodně casu uteče než to tam klesne.
Když se rozhlídnu okolo, tak že by někdo plánoval víc chodit pěšky rozhodne nevypadá.
No a Bev- tam záleží v jaké vodě lovíš, pokud chceš automat a nezávislé topení, tak už třeba u kodiaka/eniaka , karoka/elroka máš nějakou cenovou paritu.
Pokud lovíš ve vodách základní i30, tak tam ještě hodně casu uteče než to tam klesne.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
Re: 1.STK - závada
Ahoj všem,imagine píše: 30 čer 2025, 12:13 Ahoj, také první STK s i30 1,5TGdi a hned mě stopli na emisích. Motor běží na volnoběh ve vyšších otáčkách. Je to fakt super, když jezdíte pravidelně do autorizáku a necháte tam za 4 roky na 6.garančkách skoro 50litrů a auto nevyhovuje.Snad za to nemůže ta super aktualizace jednotky motoru na 1. Garančce. Auto bylo rázem po startech hlučnější a ve vyšších otáčkách. Prý to tak má být.
vlastním Hyundai i30 Fastback, 1.5 T-GDI, 117 kW, auto má 4 roky a najeto 42 000 km.
Dnes jsem byl poprvé na STK a hned mě vyřadili při emisní kontrole – viz přiložený protokol.
Důvodem byly údajně zvýšené volnoběžné otáčky, motor běží stále na cca 800 ot./min.
Včera přitom auto prošlo bez problémů 4. garanční prohlídkou v autorizovaném servisu.
Máte někdo s touto motorizací podobnou zkušenost?
Byli jste už na STK? Jaké hodnoty volnoběhu vám tam naměřili, případně jaké jsou podle vás předepsané? Řešíme to zde ve skupině https://www.facebook.com/groups/1095205 ... 4139367904
Baterii jsem dobil, tankuji NAT98 a malinko to kleslo, ručička je na +-750
