Byl jsem v jedné firmě, co je čistí, sáhli do výfuku a řekli mi, že když je takhle černý od sazí, že už to není o čištění filtru, ale že je v háji. Prý pokud by byla koncovka čistá, tak to znamená, že je filtr funkční a zřejmě plný a auto už jej nedokáže regenerovat (často při krátkých trasách). Pak jej vyčistí místo auta a jezdí se dál. Ale když je černá koncovka Řešil jsem to pak s kamarádem v servisu, ta hláška je přímo vázaná s filtrem. Na vstupu je čidlo, na výstupu druhé. Obě měří tlak, na výstupu je vždy o něco menší (filtr OK), pokud na výstupu klesne výrazněji, filtr je plný (regenerace), pokud se tlaky vyrovnají, došlo k poškození keramiky uvnitř a filtr je KO (vyběhne ona hláška). Tak nějak jednoduše popsáno ve zkratce. Nemám důvod mu nevěřit, auta dělá už 20 let a jen v Hyundai dělá 10 a staral se mi vždy o všechny auta a zkušeností má 100x větší než já. A vždy se snaží vše vyřešit spíš s ohledem na mě než že by chtěl nutně dělat byznys. Auto teď potřebuji a nechci s ním jezdit, aby tím neodešlo něco jiného, takže objednán filtr a snad se brzy vše opraví
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Originál 98 tisíc s DPH. Naštěstí mi sehnal originál od Hyundai za 41 tisíc (34 bez DPH, auto mám na firmu), prý má Hyundai některé díly (mají něco navíc v označení na konci, už si nepamatuji) a tyto díly si příležitostně nechá vyrobit v omezeném množství a naštěstí na moje VIN jej za tuto cenu ještě mají skladem pár kusů. Jinak bych začal shánět nějaký starší třeba z bouračky na předek s nižším nájezdem, kterej by možná stejně stál 30 a ještě bych si jej raději nechal vyčistit nějakou firmou, než bych ho dával na auto.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Díky moc kluci. S autem jsem jinak úplně spokojenej, žádný jsem vlastně neměl tak dlouho jako Tucsona, což už je jasná známka spokojenosti. Měl jsem teď možnost najezdit pár desítek kilometrů s novým Tucsonem (edici 20 let v plné palbě mi navíc půjčili v servisu, abych tam nemusel čekat, než auto opraví) a mám z nového rozporuplné pocity. Jako podvozek luxus (i na 19 kolech je to měkké), adaptivní tempomat paráda a další a další super věci. Zklamání je na poli motoru. Ten zátah a síla dvoulitru tam prostě není, reakce na plyn v kombinaci s automatem nic moc. O to víc jsem si začal vážit mého Tucsona a doufám, že spolu budeme ještě dlouho, protože zatím není tak nějak z čeho vybírat. Navíc na to, že je to vlastně 10 let starý model, je pořád in
tak on ten dvojliter a 136kw diesel dost pocitovo zatlaci do sedadla. K tomu ten krutak...
HEV/PHEV v sportovom rezime (pokojne v automatickom mode) vsak budu uplne niekde inde. Hyckaj si vsak to co mas, pretoze si urcite zaznamenal vsetky tie skutocne otravne asistencne systemy v 2024+ modele. Je fajn, ze ti to jazdi a bude jazdit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023