Test off-road dovedností
Moderátor: Moderátoři
Test off-road dovedností
Narazil jsem na celkem zajímavý test SUV
https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=1FGXmoQw9vizBhK5
https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=1FGXmoQw9vizBhK5
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
- Reklama
Re: Test off-road dovedností



i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8538
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test off-road dovedností
o Tucsonovi / Sportage - tam som si bol isty, ze to pojde
Fail su cinania, tak ako mam holt zapamatovane - nalestena bieda. Proste len aby to vyzeralo aby sa pacil infotainment. Inak je to bieda
Spominam si aj na zimny test na slovenskej Garazi a tam Tucsonovi davali solidne za usi. Ono je to vsak vsetko inak, ak je za volantom nejaky uplny tocvolant, vid Facebook. Ten ak by mal 4x4 tak skonci na streche v tych slnecniciach o 3 metre dalej. Mna vzdy "bavi" na akych miestach sa ludia dokazu sprajcnut odhliadnuc od toho ci maju 2WD alebo 4WD
Fail su cinania, tak ako mam holt zapamatovane - nalestena bieda. Proste len aby to vyzeralo aby sa pacil infotainment. Inak je to bieda
Spominam si aj na zimny test na slovenskej Garazi a tam Tucsonovi davali solidne za usi. Ono je to vsak vsetko inak, ak je za volantom nejaky uplny tocvolant, vid Facebook. Ten ak by mal 4x4 tak skonci na streche v tych slnecniciach o 3 metre dalej. Mna vzdy "bavi" na akych miestach sa ludia dokazu sprajcnut odhliadnuc od toho ci maju 2WD alebo 4WD
- Přílohy
-
- Screenshot 2025-08-11 163441.jpg (83.73 KiB) Zobrazeno 221 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test off-road dovedností
Pre toho točvolanta je 4WD nebezpečnejšie ako 2WD... pretože 4WD ťahá lepšie za zlých podmienok ale brzdí úplne rovnako ako 2WD.
Na margo schopností Tucson-u v zlých podmienkach. Taká 4WD je v ňom povinnosť (ak sa auto často dostáva do horších podmienok)... mám 2WD a Tucson bol po rokoch prvé auto pri ktorom som musel v zime potupne do kopca cúvať.
Na margo schopností Tucson-u v zlých podmienkach. Taká 4WD je v ňom povinnosť (ak sa auto často dostáva do horších podmienok)... mám 2WD a Tucson bol po rokoch prvé auto pri ktorom som musel v zime potupne do kopca cúvať.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8538
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test off-road dovedností
je to bohuzial hmotnostou. Mne paradoxne trakcia v takych tych miestach kde by som cakal ze sa nerozbehnem prijde okay. Problem je zatacanie na zladovatelej cest / ujazdenom snehu - tam to auto ide ako sanky rovno a clovek tam moze mat aj najlepsie zimne huciaky z koncernu Nokian
ked vsak porovnam Stonica, ktory ma o 600kg menej, tak vyjazd (a zjazd) k nam do neodhrnutej zasnezenej ceste je v nom uplne ina liga. Proste aj v offroade plati - cim lahsi, tym lepsi

ked vsak porovnam Stonica, ktory ma o 600kg menej, tak vyjazd (a zjazd) k nam do neodhrnutej zasnezenej ceste je v nom uplne ina liga. Proste aj v offroade plati - cim lahsi, tym lepsi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test off-road dovedností
Off-road je pre mňa auto s klasickou konštrukciou,teda rám.Toto sú SUV.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Test off-road dovedností
Však se tam píše SUV
Klasický off-road by si je asi celkem dal.

Klasický off-road by si je asi celkem dal.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Re: Test off-road dovedností
OK,tak sorry.
Dosť rozhoduje aj kvalita pneu.

Dosť rozhoduje aj kvalita pneu.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Test off-road dovedností
Klasicky offroad by tam na tych valcoch pohorel úplne rovnako. Dokial nemá 100% uzávierku na oboch napravach a medzinapravovu uzavierku, aby dostal točák na koleso, ktoré stojí na pevnom podklade, tak stoja všetky "OFFy"


Re: Test off-road dovedností
Pozrel som si tiež so záujmom to porovnanie stredných SUV. Samozrejme, že Tucson príjmne prekvapil v dobrom. V tom negatívno Subaru - mal som Outbacka (2,0 diesel) a lepšie auto do terénu a nerovnosti som nešoféroval...
Uvedomil som si, že asi v polovici testu im začalo pršať a tým pádom sa extrémne zmenili podmienky hlavno v tom 40% stúpaní. Aj mi napadlo, že ak by išiel do tých podmienok Tucson, tak skončí rovnako... Takže ten test vyznel pre
dobre, ale nebol objektívny... ak ste pozerali to video, tak ste videli, ako blatom oblepené pneumatiky mali po tom daždi... a to nehovoriac, že som si nevšimol, že by povedal, že všetky autá sú na rovnakých značkách pneumatík - to hrá taktiež mega úlohu...
Uvedomil som si, že asi v polovici testu im začalo pršať a tým pádom sa extrémne zmenili podmienky hlavno v tom 40% stúpaní. Aj mi napadlo, že ak by išiel do tých podmienok Tucson, tak skončí rovnako... Takže ten test vyznel pre

HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8538
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test off-road dovedností
ano, to zavvhlhcenie polygonu je problem a vysledky nie su uplne porovnatelne.
tema pneumatiky - ja by som to videl skor z druhej strany - uzivatel moc nedokaze rozhodnut ked si auto kupi na akych pneu to bude. Takze ak tam da vyrobca auta fakt dobre pneu, je to vlastne obrovsky benefit a vlastne celkovo doplnuje alebo znizuje jeho celkove vlastnosti.
Ja po dobrych skusenostiach pneu z prvovyroby uz nebudem spekulovat a kupim tie iste. Teda myslim letne... Zimne ani nahodou
tema pneumatiky - ja by som to videl skor z druhej strany - uzivatel moc nedokaze rozhodnut ked si auto kupi na akych pneu to bude. Takze ak tam da vyrobca auta fakt dobre pneu, je to vlastne obrovsky benefit a vlastne celkovo doplnuje alebo znizuje jeho celkove vlastnosti.
Ja po dobrych skusenostiach pneu z prvovyroby uz nebudem spekulovat a kupim tie iste. Teda myslim letne... Zimne ani nahodou

2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test off-road dovedností
Pneu davane z prvovyroby sú vzdy kompromisom(cenovým, vykonostnym, aj rozmerovym)
. A j testu, ano nebol objektivny. Na klzkom povrchu v stúpaní sa viac podpíše negativne vysoká hmotnosť ako typ pneumatik(znacka). Ľahké kozy to v kopcoch maju vzdy ľahšie ako nazbrojene, opancierovane kravy 

