Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
No ja ne, ale 90% lidi jo. Jak uz jsem psal, ja osobne jezdim 50/90/120... (I kdyz jsou tady clenove, co mi to neveri, ze se da jezdit podle predpisu).
Ono cteni je jedna vec a to pipani vec druha.
Ono cteni je jedna vec a to pipani vec druha.
- Reklama
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tady naštěstí někdo myslel, na rozdíl od programování nabíjení, takže ťukneš na nastavení, pak na asistenty a máš je tam všechny, takže si odklikáš co chceš vypnout, zapnout, změnit. Já vypínám lane assist a pípání značek (čtení vypnout nejde, ale aspoň vidím ty kraviny, co to píše).
Bohužel je adaptivní tempomat nastaven tak, že po každém zapnutí auta mění nastavení dle omezení rychlosti (a o kvalitě těch informací víme své). Takže pokud jedu dál a vím, že chci tempomat použít, tak mu tuhle blbost vypnu ještě dalším klikem.
Já předpisy dodržuju, ale třeba včera na cestě domů je dlouhý měřený úsek s rychlostí 90 km/h. A uprostřed jsem si přečetl, že ale podle mapových podkladů tam je 70 km/h, asi v půlce úseku zhruba kilometr. Už vidím to nadšení řidičů za mnou, když v půlce úseku najednou zpomalím na 70 a pak zase zcela nelogicky zrychlím zpátky na 90. Ten nápad je dobrej, ale zatím nikdo nezvládl realizaci bez fatálních chyb. Proto mi speed assist tak pije krev!
26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
No to jo, ale doporucuju nejezdit na Slovensko, tam je agresivita ridicu jeste vetsi nez v CR. Jedes pade ve meste a ridic za tebou te vytroubi proc jedes podle predpisu. Kdyby mi to lip troubilo tak mu to vratim 

Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis

Ja to vidím skôr naopak.Ceské ŠPZ jazdia v príhraničí ako zmyslov zbavení.
Asi sú blbci tam aj tam.
Čítanie rýchlosti mi nepípa,aj keď sa zobrazuje.Chvala bohu.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8553
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
ja teda neviem kde si jazdil, ale nejak mi to prijde dost nepravdepodobne. Resp takto - blbci su vsademilosh píše: 25 srp 2025, 15:30 No to jo, ale doporucuju nejezdit na Slovensko, tam je agresivita ridicu jeste vetsi nez v CR. Jedes pade ve meste a ridic za tebou te vytroubi proc jedes podle predpisu. Kdyby mi to lip troubilo tak mu to vratim![]()

no a k tomu Fordu - ma to proste ako vsetky auta (aj Hyundai) - je to naxhystane na znacku rusiacu obmedzenie a nie krizovatky, ktore ukoncuju napriklad znizenu rychlost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
A občas si to značku vymyslí, aby nebyla nuda
.

26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Jsem trochu v letu, tak občas reaguji se zpožděním

Chápu, FORD z dílů VW


](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Ale svět platformy MEB není jen růžový, za logiku programování nabíjení bych autora okamžitě veřejně popravil! Jak už jsem psal.
Zatím máme něco přes 500 km a spokojenost, uvidíme, co budu říkat za rok

26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tak ja můžu zrovna reagovat hned
Nemám moc dobrý vztah k Fordu, jelikož jsem měl Focus a to byla kasička, takže to je spíše můj problém. Mne spíše zajímá, co tě kromě ceny přesvědčilo jít do SUV ,které jsi vždy odmítal?? Jinak přeji at je to držák




Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
To není auto pro mě
.
Za to můžete vy v Nošovicích, že moje žena chce SUVy - už od Tucsona... Mokka taky byla takové městské SUV.
Já mám svojí Astru a mám takový pocit, že až mě kvůli nájezdu bude muset opustit (máme po 26 měsících skoro 75.000 km), tak bude zase Astra
.
Znáš mě, já auta po záruce neprovozuju, takže efektu kasička se tolik nebojím
.

Za to můžete vy v Nošovicích, že moje žena chce SUVy - už od Tucsona... Mokka taky byla takové městské SUV.
Já mám svojí Astru a mám takový pocit, že až mě kvůli nájezdu bude muset opustit (máme po 26 měsících skoro 75.000 km), tak bude zase Astra

Znáš mě, já auta po záruce neprovozuju, takže efektu kasička se tolik nebojím

26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Tomu rozumím. Té mojí se zase blbě z Tucsona vystupuje,spíš vyskakuje. A jo, můj Ford byla už stará ojetina, čili kasička. Také už měním vozy než skončí záruka.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Astra opäť?
Nezdá sa mi tam nič zaujímavé.Máš niečo v hladáčiku?

Nezdá sa mi tam nič zaujímavé.Máš niečo v hladáčiku?
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Pro sebe chci PHEV, a to ideálně běžný osobák, maximálně crossover. Vyřadil jsem H/K, protože neumí topit čistě elektrikou. TOYOTA a HONDA neutlumují frekvence, které slyším. Chci matrixy a 360 kameru. A zbyla tam vlastně 3 auta - Golf, Formentor a Astra. Šokem byly konkrétní nabídky, kdy Cupra s mírně lepší výbavou byla jen o 25.000,-- dražší než Golf
.
Jenže Astra mi prostě skvěle sedí, má přesně ten jízdní projev, jaký od auta chci. PHEV systém funguje srozumitelně, přehledně a uživatelsky přátelsky (na co má Astra fyzický přepínač se u VAG loví v MMS). Teď dostala Astra větší baterku, upustili od Aisinu a přešli na vlastní dvouspojku, ale s mokrými spojkami, tedy stejně řešení jako VAG. Dokonce je u převodovky předepsaná výměna oleje
. Ale zatím jsem s tou novou převodovkou nejel, třeba to její projev zabije, to se uvidí.
Největší otázka tak pro mě zatím je, jestli si zopakovat Astru HB nebo jít, kvůli delšímu rozvoru, do kombíka. Do garáže by se měly s Explorerem vejít, ale už bude potřeba věnovat přesnému zajetí pozornost
.

Jenže Astra mi prostě skvěle sedí, má přesně ten jízdní projev, jaký od auta chci. PHEV systém funguje srozumitelně, přehledně a uživatelsky přátelsky (na co má Astra fyzický přepínač se u VAG loví v MMS). Teď dostala Astra větší baterku, upustili od Aisinu a přešli na vlastní dvouspojku, ale s mokrými spojkami, tedy stejně řešení jako VAG. Dokonce je u převodovky předepsaná výměna oleje

Největší otázka tak pro mě zatím je, jestli si zopakovat Astru HB nebo jít, kvůli delšímu rozvoru, do kombíka. Do garáže by se měly s Explorerem vejít, ale už bude potřeba věnovat přesnému zajetí pozornost

26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
VAG vs. Stelantis.
Teraz nesledujem situáciu,tak som prekvapený že Stelantis opustil hydro a išiel do dsg.Zvlášt keď som čítal ,že VAG opúšťa dsg.Teda aspoň pri lacnejších modeloch.

Teraz nesledujem situáciu,tak som prekvapený že Stelantis opustil hydro a išiel do dsg.Zvlášt keď som čítal ,že VAG opúšťa dsg.Teda aspoň pri lacnejších modeloch.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8553
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
.. no a hlavne ta Kona je proste hrozne hnusna 
bojim sa, ze par vizualizacii noveho Tucsonu ukazovali smerovanie jeho dizajnu smerom ku Kone.. pfuj
teraz som zaznamenal test PHEV Peugeotu 3008, nebude tam ta ista technika (predsa len Stelantis na 1000 sposobov) ako v Astre? Uprimne, ked som to videl, rozhodne ma to nepresvedcilo. Vybavujem si vsak porovnavaci testi kde bol spolu s Tucsonom a ten Tucson tam dopadol este horsie
nebol by lepsou volbou skutocne plnohodnotny BEV? uz sa nam to znovu za posledny rok celkom posunulo dopredu. Uvidime ako bude vyzerat EV4 a jej varianty, aj ked po EV3 som minimalne ja osobne trochu zufaly z toho dizajnu

bojim sa, ze par vizualizacii noveho Tucsonu ukazovali smerovanie jeho dizajnu smerom ku Kone.. pfuj

teraz som zaznamenal test PHEV Peugeotu 3008, nebude tam ta ista technika (predsa len Stelantis na 1000 sposobov) ako v Astre? Uprimne, ked som to videl, rozhodne ma to nepresvedcilo. Vybavujem si vsak porovnavaci testi kde bol spolu s Tucsonom a ten Tucson tam dopadol este horsie
nebol by lepsou volbou skutocne plnohodnotny BEV? uz sa nam to znovu za posledny rok celkom posunulo dopredu. Uvidime ako bude vyzerat EV4 a jej varianty, aj ked po EV3 som minimalne ja osobne trochu zufaly z toho dizajnu

2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11768
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
@idam.i - Já osobně v tom vidím peníze. To, že jako náhradní díl stojí Aisin i vlastní trojspojka (to není překlep, kvůli připojování elektromotoru integrovaného přímo v převodovce je tam kromě obvyklých spojek ještě ta k elektromotoru
) stejných Kč 300.000,-- nic neříká o tom, kolik ta převodovka včetně elektromotoru stojí na vstupu. A odhaduji, že za jeden Aisin si Stellantis vyrobí nejmíň dvě vlastní převodovky
.
@ Mexican - Já už na žádné testy nekoukám. Obvykle právě u PHEV zjistím, že dotyčný tester s PHEV vůbec neumí zacházet a nemá ani ponětí, jak to vlastně funguje. Po dvou letech života s PHEV si troufám tvrdit, že jsem do problematiky celkem pronikl a je velká sranda, jak si vodím i prodejce. Když jsem byl řešit nabídku na Golfa, tak z prodejce vylezlo, že má v užívání Tiguana PHEV - systém je tam stejný. Tak jsme šli k autu a on nezvládal ani základní ovládání systému. Já na ten jejich čučel už u SEAT/Cupra, tak jsem já jemu vysvětloval jak s tím zacházet, aby to skutečně smysluplně využil
. Od novinářů střídajících různé značky a druhy pohonu očekávám ještě menší fundovanost.
Takže vím přesně po jakých funkcionalitách jdu. A světe div se, Stellantis to má zmáklé dobře a hlavně uživatelsky přívětivě.
Čisté elektro jsem nakonec vyloučil, nějaká diverzifikace je vždycky dobrá
.


@ Mexican - Já už na žádné testy nekoukám. Obvykle právě u PHEV zjistím, že dotyčný tester s PHEV vůbec neumí zacházet a nemá ani ponětí, jak to vlastně funguje. Po dvou letech života s PHEV si troufám tvrdit, že jsem do problematiky celkem pronikl a je velká sranda, jak si vodím i prodejce. Když jsem byl řešit nabídku na Golfa, tak z prodejce vylezlo, že má v užívání Tiguana PHEV - systém je tam stejný. Tak jsme šli k autu a on nezvládal ani základní ovládání systému. Já na ten jejich čučel už u SEAT/Cupra, tak jsem já jemu vysvětloval jak s tím zacházet, aby to skutečně smysluplně využil
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Takže vím přesně po jakých funkcionalitách jdu. A světe div se, Stellantis to má zmáklé dobře a hlavně uživatelsky přívětivě.
Čisté elektro jsem nakonec vyloučil, nějaká diverzifikace je vždycky dobrá

26. (FORD 1.) Explorer
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line