
Před tím, než se do toho s jedním známým autíčkářem pustím, jsem si však chtěl u těch z vás, kteří jsou znalejší

1) Může mně, prosím, někdo říct, co to je za součást sacího potrubí na těchhle 2 fotkách níž? Asi nejsem jedinej, kdo se na to ptá, protože podobnej dotaz padl i od jednoho vynalézavýho maníka na drive2.ru fóru, jen se vztahoval k i30 2.gen. Někde na netu jsem našel vysvětlení, že se údajně jedná jen o záměrný prodloužení sacího potrubí, aby se snížil hluk motoru vozidla jdoucího vně z filtru, jednak aby se max. eliminovalo riziko vniku vody při provozu ve velkých deštích na rozdíl od kratších vedení v aftermarketových sacích boxech. Jde tu červeně zvýrazněnou část (šipkou na jedné fotce a červeným zarámováním na druhé) odmontovat bez nějakých následků??
2) co je to za přívodní "boční" hadičku těsně u sání do motoru? Někde na Inetu jsem sice našel, že by se mohlo jednat právě o vstup pro senzor detekce proudění vzduchu. Přijde mně ale zvláštní, že u některých aftermarketových airboxů takovej náhradní vývod pro umístění airflow senzoru je a někde není

3) hrozí i u

Kvalitnější silikonový vysokoteplotní redukce z 2,5" (63mm) na 1,4l MPI motoru na 3" (76mm) rozměr sacího otvoru v Afe Takeda airboxu už jsem na amazonu i s montážníma úchytama dohledal (např. Bekelan).
Byl bych rád za jekýkoliv věcný, ne flame-war rady nebo doporučení. Asi jsem jediný široko daleko, kdo se o něco takového snaží i u nejmíň výkonný atmosféry.. Měnit auto kvůli motoru ale rozhodně nehodlám, ani na to nemám šušně. Jsem jen milovníkem dlouhoživotnostních atmosfér, u kterých se, dle slov klasika, dá jen máloco pos**t
