Nicméně co jsem byl před cca měsícem na garančce, tak mě překvapila jedna věc, a to, že ten motor má najednou mnohem lepší odezvu na plyn, líp táhne, není propad výkonu při přeřazování z jedničky na dvojku (jakoby se sekundu nic nedělo) a celkově je mnohem živější. Tak nevím jestli se nějak updatovala ŘJ a nebo je to jen výměnou oleje, ale pokud by to bylo olejem, tak by to znamenalo, že ho při první garančce neměnili...
spolehlivost motoru 1.0 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI
Crab - s tvým popisem zcela souhlasím 
Nicméně co jsem byl před cca měsícem na garančce, tak mě překvapila jedna věc, a to, že ten motor má najednou mnohem lepší odezvu na plyn, líp táhne, není propad výkonu při přeřazování z jedničky na dvojku (jakoby se sekundu nic nedělo) a celkově je mnohem živější. Tak nevím jestli se nějak updatovala ŘJ a nebo je to jen výměnou oleje, ale pokud by to bylo olejem, tak by to znamenalo, že ho při první garančce neměnili...
Nicméně co jsem byl před cca měsícem na garančce, tak mě překvapila jedna věc, a to, že ten motor má najednou mnohem lepší odezvu na plyn, líp táhne, není propad výkonu při přeřazování z jedničky na dvojku (jakoby se sekundu nic nedělo) a celkově je mnohem živější. Tak nevím jestli se nějak updatovala ŘJ a nebo je to jen výměnou oleje, ale pokud by to bylo olejem, tak by to znamenalo, že ho při první garančce neměnili...
i30 Fastback - Engine Red, T-GDI 120, Trikolor Komfort
- Reklama
Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI
Ahoj, pro možné budoucí majitele. Mám r.v 2018 a najeto v současné době 120 000 km. Jezdím z 50% dálnice. Nyní první závada a to sice senzor teploty výfukových spalin (oprava 5000), jinak měním jen olej a filtry. V cca 70k měněny kotouče i destičky, ve 115k stabilizační tyčky. Bez toho vše původní. Měním olej po 15k dle servisky. Co jsem tak posbíral po servisech, tak se musí hlavně striktně dodržovat interval výměny svíček (po 60k - špatné mohou odpálit katalyzátor), jinak žádné vážnější závady nejsou.
Jednou se objevil problém se zadními parkovacími senzory, ale stačilo jen zespoda z nárazníku vyndat bordel.
Dlouhodobá spotřeba je 6,5l jaro - podzim a 7l zima.
Jednou se objevil problém se zadními parkovacími senzory, ale stačilo jen zespoda z nárazníku vyndat bordel.
Dlouhodobá spotřeba je 6,5l jaro - podzim a 7l zima.
Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI
Nevhodny rezim jazd pre dany pohon. Vela km a kratke trasy. Plus predvadzacka to je to auto ktore dostava nalozene hned po starte, bez zabehu..... Vsetko ma svoje plus i minus.
Pravda je ze nepriamy vstrek bez turba musis hladat ale este stale su.
Pravda je ze nepriamy vstrek bez turba musis hladat ale este stale su.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Prius plug in 2024
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Prius plug in 2024
Re: spolehlivost motoru 1.0 T-GDI
Jen upozorňuju, že 1.0 T-GDI v i30 z roku 2018 (autor příspěvku po 120kkm) a 1.0 T-GDI v i30 po FL v roce 2020 jsou úplně jiné motory, takže jejich spolehlivost srovnávat asi úplně nepůjde.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)