Ahojte, tak po nejakom čase som dostal aj vyjadrenie od výrobcu :
V případě, že jste nebyl spokojen s přístupem autorizovaného servisu, obraťte se, prosím, na distributora vozů Hyundai pro Českou republiku nebo Slovenskou republiku. Z Vašeho oznámení jsme pochopili, že s importérem jste již komunikoval, proto alespoň uvádíme obecné informace sdělené našim oddělením Sales Planning.Obecně ptačí trus je problém pro všechny běžné laky, které se používají na vozidlech, jsou to chemicky agresivní látky: močovina, kyselina a soli.Podle uživatelského manuálu se mají tyto nánosy odstranit ihned. Pokud zákazník připouští tuto kontaminaci např. po dobu 3 týdnu, je to opravdu chemické a nezárukovatelné poškození.Pro ochranu lze doporučit používání vosků nebo keramické ochrany, které riziko značně snižují.Pro oficiální stanovisko a případné další řešení Vaší záležitosti však doporučujeme kontakty přímo na Importéry.
Takže páni dávajte si pozor na trus a ihned dole, nečakajte na dážd. Hádam si nemyslíte že si kupite 30 -40 tisicove auto a bude chranené pred trusom. Inak ešte pre zaujimavosť je taká postupnosť, vyrobca- importér -servis. Ako kto si mysli ze v hierarchií to je tak ze výrobca je nad importérom a importér nad servisom, tak je na omyle. čo povie servis tak to stanovisko prevezme importér a výrobca vás pošle do kelu s tým že to máte riešiť s importérom. Krása.Takže pekne každý týžden na umývarku dať umývarke zarobiť
