Točí ale nechyta.

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
kolouch32
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2025, 13:24

Točí ale nechyta.

Příspěvek od kolouch32 »

IMG_0804.jpeg
IMG_0804.jpeg (121.62 KiB) Zobrazeno 659 x
Ahoj vsem
Mám Hyundai Santa fe 2.2 145kw crdi 2010
Vcera auto normálně jelo, ale dnes uz sem nenastartoval.
Vyskočilo na me par chyb viz foto.
Cidlo dpf , tak jsem ho vymenil, ale stale nechyta.. chyba uz tam neni zadna. Osobně si myslím, že je to senzor klikové hridele, ale to jsem nenašel.. myslel jsem ze je na stejnem miste jako na 2007 rok , ale tam neni. Nevite kde je senzor na 2010? Dekuji Jarda Mraz
Reklama
 

dibarbora
*****
Příspěvky: 2461
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od dibarbora »

DPF senzor s tým neštartovaním nebude súvisieť. To tam bude zápis staršieho dátumu v pamäti. Pokiaľ nenájdeš niekde vyslovene poškodenú kabeláž, tak bude treba pozrieť merané dáta.. RJ chýba niektorý vstup a nepustí naftu.. (otáčky, tlak paliva.... )
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
kolouch32
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2025, 13:24

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od kolouch32 »

Dekuji za info.. bude to asi palivove cerpadlo.. nedava to naftu. Nevite nahodou kde je pojistka k cepradlu a rele?
Dekuji moc..
tempest
**
Příspěvky: 489
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od tempest »

Projdi si nákresy https://www.sparekorea.com/, jestli tam podávací čerpadlo vůbec je.
kolouch32
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2025, 13:24

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od kolouch32 »

Cerpadlo mam venku.. kdyz ho zkusim na baterku, tak jde, ale kdyz ho dam na konektor v aute, tak cerpadlo nejde.. rele jsem vymenil , ale stejne nic. Elektřina pri startovani do konektoru jde.. tak jsem objednal cerpadlo a budu doufat, že to bylo ono.. každopádně sem pak napisu.
Uživatelský avatar
Stanys
Příspěvky: 8
Registrován: 03 črc 2022, 12:28

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od Stanys »

SF 2,2diesel D4EB s AT.Tak i já nemohu nastartovat,po výměně snímače polohy klikového hřídele,který po delší jízdě a poté vypnutí motoru,šel nastartovat až tak po 15-20min,(závada potvrzena diagnostikou) se mi po otočení klíčkem ve spínačce rozsvítil symbol klíče tedy imobilizeru a motor nemohu nastartovat(točí,ale nenaskočí).Tak teď přemýšlím zda zakoupený snímač je správný anebo se stalo něco jiného ,nevím nevím.Zřejmě bude následovat znovu diagnostika,ale je otázka co ukáže.
Nemáte někdo dobrou radu,protože moje vlastní rada je,zaseknout doprosřed kapoty velký krumpáč.
Santa Fe II 2,2 CRDi automat
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2934
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od Espero »

No a co zkusit zkontrolovat hlavní vysokonapěťový kabel od cívky? Já už něco takového zažil. Celkem nedávno.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1656
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od oltcitak »

Mirku, to nieje benzinak :lol:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Espero
******
Příspěvky: 2934
Registrován: 02 srp 2007, 10:01
Bydliště: Tetín-Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od Espero »

No jo, no, já se zapomněl podívat dole na typ auta.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Dawe z Brd
*
Příspěvky: 18
Registrován: 14 zář 2025, 20:21

Re: Točí ale nechyta.

Příspěvek od Dawe z Brd »

Pokud nejede podávací čerpadlo, když je připojené do auta, ale mimo něj jde, nemá s tím ani DPF, ani čidlo kliky nic společného. Okruh ovládání čerpadla a vstřikové lišty bývá ovládán řídící jednotkou motoru, která musí mít "souhlas" od jednotky imobilizeru, jednotky auta a NEmít přerušení nárazového čidla. Tak bych prošel tyhle drobnosti.

A zkušenost z úplně jiného auta: kdysi mi tohle dělal benzíňák.. najdřív nahodile, pak i za jízdy, pak skoro nastálo.. odpojoval okruh čerpadlo/vstřikovače jako kdyby haprovalo nárazové čidlo.... a nakonec to byl nějaký šváb v jednotce motoru. Ale toho vztekání s tím, když to třeba měsíc jezdilo na výbornou a pak jsem 2 km do krámu jel na 6 startů ](*,)
Hyundai H1 TQ 2013 8 míst, 6 rychlost manual. HYENA.
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“