Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Výborná cena.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Filter si kúpil uhlíkový.. ten je vždy drahší. Ja som nedobrovoľne pri samo domo výmene skúšal biofunkčný (keďže iný nebol skladom) MANN FILTER FP 23 024... ten stojí vyše 26€. Pri ostatnej prehliadke nahodili uhlíkový originál za takmer 36€.Mexican píše: 12 pro 2025, 13:18 .......
-> filter klimy som menil doma, vcera (Meyle37-12 320 0024), prekvapuje ma ake su filtre A/C pre Tucsona drahe v porovnani s filtrami napr pre Stonica alebo Citroen Jumper
.....
Olejový filter je holt problém... vymysleli "hranaté koleso" ... a to ešte v dvoch rôznych typoch (Male ale UFI). Takže musíš veľmi dobre vedieť aký držiak filtra Ti namontovali vo fabrike. V rámci kitu je tam toho dosť + aftermarketu veľa nie je.. ja som našiel len Bosch a original pre moje auto.. (mám systém UFI). Tak je cena potom aká je.. a kvalita stojí za starú bačkoru... za ostatné 3 prehliadky som sa vždy vracal do servisu reklamovať únik oleja z veka filtra.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8625
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
do Stonica kupujem uhlikovy a navyse s antifungicidnou upravou (DENCKERMANN M110958A) je za 140kc
Pacuje aj do Kony, Tucson TLE atd. Ak by pasoval do NX4 bola by spica
ale u NX4
olej vzdy poriesili v pohode, nic nekvapka. Dnes som sa pytal na vymenu oleja v automatickej prevodovke pri 75-90 000km (dal by som urobit so sviecami) ale moc sa im fakt do toho nechce. Zevraj to nikto nepozaduje, pac su zakaznici okuzleni "celozivotnou naplnou"
Pacuje aj do Kony, Tucson TLE atd. Ak by pasoval do NX4 bola by spica
olej vzdy poriesili v pohode, nic nekvapka. Dnes som sa pytal na vymenu oleja v automatickej prevodovke pri 75-90 000km (dal by som urobit so sviecami) ale moc sa im fakt do toho nechce. Zevraj to nikto nepozaduje, pac su zakaznici okuzleni "celozivotnou naplnou"
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
S tým olejom v AT6 je to tak.. že:
1/ zákazníci sú "okúzlení"
2/ a mechanikom tým pádom chýbajú zručnosti a skúsenosti a z toho
3/ vyplýva ich neochota/strach to vymieňať aby sa im vidina "lepšej" faktúry neotočila proti servisu.
Takže najrozumnejšia cesta by bolo osloviť špecialistu, čo na to on alebo skúsiť odvážnejší autorizák. Aj autorizáky sú také, kde sa pustia do čohokoľvek a rovnako aj také.. kde bez rizika dajú len olej a brzdy. Vždy to bude len o ľuďoch..
Pritom tak ako je v H&K DCT7 olej meniť blbosť, nie je tam žiadna hydraulika a ani mechatronika a olej maže fakt len ozubené kolesá, tak pri AT6 v HEV/PHEV by to bolo viac než vítané, keďže olej je zaťažovaný určite viac.. vzhľadom na princíp planétového automatu.. aj keď nemá hydromenič.
1/ zákazníci sú "okúzlení"
2/ a mechanikom tým pádom chýbajú zručnosti a skúsenosti a z toho
3/ vyplýva ich neochota/strach to vymieňať aby sa im vidina "lepšej" faktúry neotočila proti servisu.
Takže najrozumnejšia cesta by bolo osloviť špecialistu, čo na to on alebo skúsiť odvážnejší autorizák. Aj autorizáky sú také, kde sa pustia do čohokoľvek a rovnako aj také.. kde bez rizika dajú len olej a brzdy. Vždy to bude len o ľuďoch..
Pritom tak ako je v H&K DCT7 olej meniť blbosť, nie je tam žiadna hydraulika a ani mechatronika a olej maže fakt len ozubené kolesá, tak pri AT6 v HEV/PHEV by to bolo viac než vítané, keďže olej je zaťažovaný určite viac.. vzhľadom na princíp planétového automatu.. aj keď nemá hydromenič.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Pokiaľ je to hydromenič,tak optimum je po 60.000km.
Menil som po 60.000 v Insi (hydro) aj v Formi (dsg).
V oboch prípadoch to bolo poznať.
Menil som po 60.000 v Insi (hydro) aj v Formi (dsg).
V oboch prípadoch to bolo poznať.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....