Svíčky
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
tak tak...vzdalenost mezi elektrodama nastavuje vyrobce. to co mas v manualu je jenom informativni to te nemusi zajimat a jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost" !! pokles vykonu (hlavne pri vysokejch otackach) a zvyseni spoteby!! takze jestly nevis jak tam sou dlouho tak je vymen a "moc" na penezich nesetri. je to rozumne ulozena mena......
- Reklama
Bylo mysleno z poloviny jako sranda a z druhe pulky tak, ze pokud motor jede tak, jak ma, tak neni vymena svicek potrebna.vlastaFR píše: jak psal felotron ze dokud to jede tak to neresit to je "hloupost"
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
ELANTRA XD 1.6 2006
drive:
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
drive:
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4501
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dnes poprvé vyndal svíčku u Tiburona,abych se podíval jaké koupit,protože se blíží 40000km a jejich doporučená výměna.Očekával jsem NGK,ale z výroby jsou namontovány Champion RC10YC4.Jezdí to skvěle.Tak teď se rozmýšlím mezi Champion x NGK x Brisk.Dost mě udivuje,že třeba Farmář má v Accentu 1,3 nebo Vipe v Getzu stejné svíčky(doporučené)jako já,do naprosto jiného motoru
.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
to vodflakujou monteri ti tam meli urcite dat jiny (lepsi) a nekdo je stopil
a dali ti tam co dali..Jinak tam skus koupit ty Iridium power (densa) treba budes mile prekvypenej. ( jo a ten tvuj autak pochazi z koree nebo to smoulej nekdy jinde?)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- *
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12 srp 2007, 11:13
- Bydliště: Boskovicko
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4501
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta-Coupe se dělá výhradně v Korei a tyhle Championky jsou origo první(tenhle typ + NGK BKR5ES11 jsou doporučené svíčky výrobcem).Jen mě udivilo,že absolutně jiné motory(se skoro polovičním obsahem a výkonem mají stejný typ svíček
).To mě zarazilo
.
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím.
Zvlášť,když vidím,že stejné typy NGK a Champion se používají v 1,3l motorech
.
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou
).Doporučené obyčejné NGK tady prodávají za 120Kč/ks,takže to jde.Tyhle origo Championky nevím za kolik.Spíše mě láká zkusit Brisky(extra - 2 elektrody),abych si ověřil,že to bezproblému pojede.
Mimochodem,v servisní knížce mám výměnu svíček po 40000km a na webu Champion je jejich interval výměny 20000 mil-což je +-32 000km.Tak mě to nějak nesedí
.Proto mám pokušení koupit více sad,více značek a vyzkoušet rozdíl v jízdě.
Nutno závěrem dodat,že s těmito původními Championkami,nebyl nikdy nejmenší problém a motor šlape jako hodinky.
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jinak pro "značkaře"-na autosalonu)výstavě) v Brně,jsem po delším hovoru dostal od zástupce Brisku přepočítací(přiřazovací)CD.A k těmto typům svíček(i Champion,i NGK),vypadla jako rovnocenná náhrada,ta nejlevnější svíčka(řada)Brisku,označovaná jako SUPER(v ceně do 40Kč/ks).Takže,origo montované svíčky,i když zvučných jmen,URČITĚ žádný zázrak nejsou.A že by motor nejel stejně dobře na dobře zvolené Brisky,nevěřím.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Jiná kategorie jsou Iridiové Densa nebo LGS Brisky s otevř.jiskřištěm.....to už je téma na zkoušku,jak by to jelo a tam už rozdíly budou(k lepšímu,či horšímu).Ale tyhle původní svíčky jsou úplně obyčejné(i když značkové,hlavně cenou
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
-
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 03 lis 2005, 13:38
Jestli chces davat do jedny rady svicky BRISK s CHAMPIONEM - NGK, tak si misto kvalitni veze kup chrastiko zn. SANYMO na trzisti. Hudbu uslysis z obou
Spousta mechaniku me odrazovala od Brisku uz v dobe kdyz jsem mel kdysi Favorita, takovy odpadly jiskriste do valce je docela dobrodruzne
Osobne pouzivam ctyrbodove Bosch v cene 100,-/ks a naprosta spokojenost uz pul roku, auto startuje na skytnuti.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hyundai už nemám, ale za to to tu mám rád, vždycky jsem tu našel radu ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Jojo.. měl sem je a prodal sem je, páč to s nima jelo hůř, než se sériovejma NGKčkama.... ALE... při pozdějším zkoumání jsem přišel na to, že zřejmě u těch Denso svíček sem zvolil špatnej typ se špatným odtrhem.. páč ty doporučený NGK maj jinej.. takže nemůžu soudně říct, že ty Densa jsou špatný.. dkovaď nevyzkoušim se správnym odtrhem.. a to neudělám, páč dva litry za svíčky se mi už dávat nechceBorek píše:......Ještě se vrátím k Densům-ty tuším zkoušel(nebo má i teď)Martasz a pokud si vzpomínám,tak žádné zlepšení nezaznamenal.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
ja je asi casem taky vymenim a za NGK, to jsou opravdu ty nejlepsi svicky, zkousel jsem na scoupu BOSCH-4bodovy a 2x jsem je vyhodil po dobu asi roku a pul pritom s NGK nebyl problem!
navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
navic nedavno jsem tak premejslel proc mi porad odchazeli vicka rozdelovace, nejspis to muselo bejt tema svickama!! takze do coupe uz je nedam ani nahodou!! nemecky sr*cky at si sroubujou do nemeckej aut, ja budu duverovat japonsky kvalite
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS