Prevodovka

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

Příspěvek od Petela »

po vyradeni z 2 do neutralu, tazsie zaradim naspat 1 alebo 2.
Naposledy upravil(a) Petela dne 05 led 2007, 10:36, celkem upraveno 2 x.
Getz 1.4 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4501
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Určitě bych to šel reklamovat do servisu,kde ti Defend montovali. :evil: Ať ti to namontují správně nebo zamykání od jiné firmy(já mám Medvěd blok).Ale určitě si nenech namluvit,že to lépe nejde udělat.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Už jsem viděl několik případů s defendLockem,kdy byl prostě prasácky instalovanej :shock: do vozidla,sám jsem už měl tu čest pár jich upravovat!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

Ivan :

Příspěvek od Petela »

Nie je to defendlock...
Naposledy upravil(a) Petela dne 12 pro 2006, 12:54, celkem upraveno 2 x.
Getz 1.4 2006
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Ivan :

Příspěvek od ivan »

Petela píše:Ivan : Takze nie je problem upravit uz naisnstalovany defendlock ?

Ako pisete, stava sa to dost casto, ze montaz je mizerna...
Da sa jedna cast toho zariadenia este vytiahnut, alebo sa to upravuje uz namontovane ??? To sa zbrusuje, alebo ako ???
Okrem hlavnej casti defendu, ktora je tampriskrutkovana, tam chodi este
jazycek, ktory je zrejme upevneny na tiahlo radiacej paky.
A prave v tom jazycku je otvor na vstup uzamykacieho koliku.
Ten jazycek je ako pripevneny na to tiahlo ? Skrutkami ? Je jednoduche to este upravovat ???

Dakujem
Pošli mi fotky na mejla,jak Ti to tam udělali,každý vůz je jiný a DefenLock je stejnej :cry: tudíž univerzál!! :lol: :lol: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

Re: Řazení

Příspěvek od Petela »

Lensik píše:Tento problém mne zarazil, kdyz jsem si sveho G odvezl od dealera, nekolik km jsem radil bez spojky a od te doby bez problemu, rychle se srovnala. S doslapem spojky problem nemam, prtoze jsem predtim mel F Sierru a oproti ni je pedal spojky v G tak lehky, ze jsem si z prvu myslel, ze ho nepripojili.
Jazdil si bez spojky ?
Aj to sa da ?
Getz 1.4 2006
MartasZ
*****
Příspěvky: 2154
Registrován: 14 pro 2005, 11:47
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MartasZ »

Dá no.. chce to cvik, ale když si uvědomíš v jakých otáčkách jakou rychlost při jaký rychlosti dát, tak to jde.. teda aspoň u stodváci a Peugeota to šlo.. tak já nevim :-)
Hyundai Coupe 2.0 16v 1997
102kW G4GF
dB Drag Racing 136,2dB :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Petela
*
Příspěvky: 35
Registrován: 23 lis 2006, 19:18

Příspěvek od Petela »

No, mam najazdenych 3600 km a zda sa mi, ze radiaca paka ide lahsie, resp. bez velkeho odporu.
Trosku mi to este vadi, ked je vonku minus a tych par kilometrov to pri preradovani citit, pokial sa olej trosku zahreje.
Ma niekto podobne skusenosti ?
Naposledy upravil(a) Petela dne 05 led 2007, 10:37, celkem upraveno 1 x.
Getz 1.4 2006
vipe

Příspěvek od vipe »

Joo chce to čas ono si to sedne. Hlavně vyšlapovat spojku až na podlahu jinak to jde ztuha. :wink:
karel2
**
Příspěvky: 236
Registrován: 15 led 2007, 10:44

taktez problem s razenim z 1 na 2

Příspěvek od karel2 »

Dobry den panove,

nedavno jsem poridil Getzika 1.3 s najetymi 50k km. Problem s chroupnutim pri prerazeni z 1 na 2 pozoruju taky. Podarilo se nekomu z vas uz problem odstranit? Nebo to ma clovek ignorovat? Nerad bych, aby se za dalsich 20-30 tisic km prevodovka rozbila. Prekvapuje me, ze je to tak rozsireny problem a bez reseni. Auto ma Medved blok, jak jsem videl vyse, muze to mit vliv. Tento nebo pristi tyden navstivim asi nejaky servis, ale za jakekoliv podnety bych byl vdecny. Diky, Karel.
vipe

Re: taktez problem s razenim z 1 na 2

Příspěvek od vipe »

karel2 píše:Dobry den panove,

nedavno jsem poridil Getzika 1.3 s najetymi 50k km. Problem s chroupnutim pri prerazeni z 1 na 2 pozoruju taky. Podarilo se nekomu z vas uz problem odstranit? Nebo to ma clovek ignorovat? Nerad bych, aby se za dalsich 20-30 tisic km prevodovka rozbila. Prekvapuje me, ze je to tak rozsireny problem a bez reseni. Auto ma Medved blok, jak jsem videl vyse, muze to mit vliv. Tento nebo pristi tyden navstivim asi nejaky servis, ale za jakekoliv podnety bych byl vdecny. Diky, Karel.
Vítám tě na foru. K tvému dotazu asi tolik zkus se chvilku soustředut na řazení a vyšlapuj spojku až na podlahu a plynule zařaď rychlost jestli ucejtíš při řazení odpor a ty zuby. Já jsem taky byl zvyklej z jinejch aut že to řazení bylo jednodužší a lehčí nikdy jsem spojku nevyšlapoval až dolu a řadil v pohodě, ale tady to chce vyšlápnout až dolu a pak to jde v pohodě. Pokud ani tak to nejde tak navštívit servis, nebo vypustit olej z převodovky a podívat se jestli ti něco nevyplave coš by byla známka že se něco děje.
Tak ať ti to jezdí bez problémů. :wink:
Uživatelský avatar
dedecko
*
Příspěvky: 53
Registrován: 16 zář 2006, 14:21
Bydliště: ostrava

Převodovka

Příspěvek od dedecko »

Mohu potvrdit stejné zkušenosti i na mém 5 měs. starém Getzovi. Řazení nižších kvaltů není tak hladké jako u jiných. Když přesednu do matčiny letité Filcky, tak je to sice kvedlačka, ale řadím mnohem rychleji.
Jak bylo řečeno tak spojka chce k zemi a jemně zařadit. Pak je to téměř bez problémů a člověku to ani nepřijde.
bigosp
*
Příspěvky: 52
Registrován: 30 lis 2006, 18:10

Příspěvek od bigosp »

V nejbližší době chci vyměnit převodový olej. Nejsem si jist kde ho vypustit a kde nalit.
Vypouštěsí šroub: 24 klíč z boku pravo ( při pohledu proti směru jízdy )
Kontrolní ( napouštěcí ) : 17 klíč vyditelný čelně, umístěný vodorovně s vozem , ne ten vyosený.
Nepletu se??

Tak to mám hotové, je to tak jak jsem si myslel ( viz. nahoře ).
Naposledy upravil(a) bigosp dne 13 lis 2007, 14:22, celkem upraveno 1 x.
Hyundai GETZ 1,3 ( 60 KW ) LPG.
om3wgq
*
Příspěvky: 48
Registrován: 26 bře 2007, 13:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od om3wgq »

Zdravím, ja mám Getz 1,4 a najazdených 8300km, a pri preradovaní 1-2 aj ja cítim zuby. Nieje to vždy ale hlavne ráno.
Odpovědět

Zpět na „GETZ“