Scoupe LS - potkávací světla

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Scoupe LS - potkávací světla

Příspěvek od radioactive-one »

Ahoj lidi,
snazil jsem se to tu najit na foru, ale nikde ani stopa. Prestalo mi sviti pravy potkavaci svetlo. Pritom dalkovy sviti. Koupil jsem kvuli tomu novy zarovky, a dela to to samy. Autozkouseckou jsem zvenci na patici zarovky (zarovka byla pripojena) nameril na vsech trech pozicich proud pri potkavacich a na dvou pri dalkovych.
Vubec me nenapadlo zmerit druhe svetlo, to mi asi rekne vic.
Jinak predchozi majitel mi rekl, ze mel ten samy problem. Pry byl problem v nejakem konektoru nebo patici. Pry stacily prostrikat a priohnout kontakty. A pry za to muze vlhko.
Meli jste nekdo taky takovyhle problem? Na co se mam zamerit?
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
Reklama
 

Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Re: Scoupe LS - potkávací světla

Příspěvek od vipe »

radioactive-one píše:Ahoj lidi,
snazil jsem se to tu najit na foru, ale nikde ani stopa. Prestalo mi sviti pravy potkavaci svetlo. Pritom dalkovy sviti. Koupil jsem kvuli tomu novy zarovky, a dela to to samy. Autozkouseckou jsem zvenci na patici zarovky (zarovka byla pripojena) nameril na vsech trech pozicich proud pri potkavacich a na dvou pri dalkovych.
Vubec me nenapadlo zmerit druhe svetlo, to mi asi rekne vic.
Jinak predchozi majitel mi rekl, ze mel ten samy problem. Pry byl problem v nejakem konektoru nebo patici. Pry stacily prostrikat a priohnout kontakty. A pry za to muze vlhko.
Meli jste nekdo taky takovyhle problem? Na co se mam zamerit?
Nějaký divný ne? Jak jsem tak vydedukoval tak tam máš H4 to je tři vývody. Háčka by měly mít společný + (jeden vývod) a spíná se - ostatní dva vývody. Vyndej žárovku a proměř tu patici na jednom budeš mít stálé plus a ty dva další se musí přepínat, to je střídavě jeden vývod (zaplé tlumené) pak druhej vývod (zaplé dálkové) bude mít mínus. Pokud ne tak máš problém. :wink:
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radioactive-one »

No tak jsem z elektrickych schemat scoupe vycetl, ze to ma mit staly minus na potkavacky. Tj. kdyz zapnes svetla, pustis + do H4. No a kdyz prepnes na dalkovy, poustis do H4 jeste jednu kostru primo pro dalkace. Takze budu mit problem v tom, ze mi tam nejde stala kostra, ale jen ta posilana na dalkace. No budu se v tom muset postourat, nebo alespon privest provizorne kostru na spravny pin do konektoru :-((
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

pokud se nepletu, tak při přepnutí u H4 na dálkový vlákno na potkávací shasne a rožne se vlákno na dálkové, tedy opět jen dva piny. Dva plusy (od potkávacího vlákna a dálkového vlákna) a jeden společnej minus
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“