Filtr - hříbek
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Reklama
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no jo no, ale když nemáš turbo, kde se tam ten tlak veme ... jasně celé to je o nasátém objemu ... 0,01 kW jsem jen plácnul, ale v řádu koní to určitě nebudeVladislav Bureš píše:Řekl bych, že výkon roste v závislosti na tlaku vzduchu respektive jeho množství spolu s množstvím paliva. Si to si to není přímo úměrné, ale rozhodně to je víc než 0,01kW. A k lepšímu výplach si myslím, že dochází úpravou výfukové části pokud se nepletu popřípadě úpravou výfukové vačky.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nejde o tlak jako přetlat toho se nikdy nedosáhne atmosférický motor bude vždy v záporném tlaku, ale o velikost podtlaku vem si že třeba na volnoběh já mám -0.6baru ale se sériovým filtrem by to bylo okolo -0,8 (to plácám a nevím o nikom kdo by měl sériový
) a nezapomeň, že při vyšších otáčkách a větším průtoku budou ztráty větší, myslím že by se to dalo zjednodušeně vyjádřit v procentech. Takže i u atmosférického motoru je to znát, že se nemusí tolika snažit při nasávání do válců kde začánají ztráty motoru, krom odporu a tření.

Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005