
Každopádně díky, neboť konečně sem se dozvěděl co jsem potřeboval vědět... Při krizi s accentem vyšlápnout spojiku, a opřít se do pedálu co to dá... (Doufám teda že mám ABS co brzdí každé kolo zvlášť - ale asi jo, protože z něj vede hadiček jak maku

Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Bud Mas spatny cidlo nebo jedno kolo jinak velky..... to byvaji nejcastejsi pricinyLhoty píše:Můžu mít malej dotaz ohledně ABS?po chvili jízdy se mi rozsvítí kontrolka ABS a ABS přestane fungovat, po vypnutí motoru zase chvíli vše funguje jak má....v čem je chyba?
tak to zkus rojed to a pak brzdi s rychlostí a bez rozdíl poznáš já už jednou skoro brzdy uvařil Scoupe je na to vážně náchylné (ABS neblokuje kola naopak ale vím jak jsi to myslelvlastaFR píše:si tim budes akorad kurvit motor kdyz to seslapnes a nebudes mit seslaplou spojku. ABS ti blokuje kola ne tak jak muzes mit zarazeno to je hloupost (a to na jakym koliv povrchu) pravda je ze kdyz sem mel shade tak sem to delal jak pises podrazovat a brzit) ale ABS je o necem jinym
No jo,ale hlavní věc musí být a tou je,že musí jít podtlak jinak vám nepomůže ani svěcená voda a jde o to,že motor nesmí prostě chcípnout,aťVladislav Bureš píše:zkus se rozjed a dupnout na brzdu a pak to zkus "s podřazením" poznáš rozdíl s motorem zabrzdíš rychleji. jde o účinost brzd která není největší a tímto tomu jen pomůžeš proč si myslíš že dělají tuningové větší kotouče s více pístkovími třměny atd. protože sériové brzdy tolika neumí takže se jim pomáhá až tam budeš mít pořádné brzdy tak ti motor při brždění moc nepomůže protože už bude brzdný systém za hranicí adheze pneumatik a už jen vše bude korigovat ABS ale dokud takový brzdný účinek nebudou brzdy mít což většina aut nemá tak při brždění motorem zkrátíš brznou dráhu a to zejnéma při hodně zahřátých brzdách
Při vysoké rychlosti by jsi při brždění bez motoru potom molh v někrerých případech potom rovnou vyhodit kotouče protože je natolit rozpálíš že se ti zkroutí neříkám ve třiceti či dejme tomu padesáti to by běžné brzdy měli ubrzdit s malím rozdílem oproti brždění s motorem ale při např 130 to je už znatelný rozdíl
Vím,že to myslíš pouze teoreticky ale i tak mám připomínku. V takový rychlosti a vzdálenosti Ti zbývají jen dvě možnosti:vlastaFR píše:Vlado me se to zda postaveny na hlavu. rozumim tomu kdyz brzdis (i razatnejs) tak si podrazujes to je JASNY aspon u me.....ale KDYZ MAS ABS A MUSIS ZABRZDIT HLAVA NEHLAVA pr: 180km/h a 70m pred tebou kolona.
Jediná dobrá zpráva je, že nebude muset čekat moc dlouhojandaxx píše:Vím,že to myslíš pouze teoreticky ale i tak mám připomínku. V takový rychlosti a vzdálenosti Ti zbývají jen dvě možnosti:
a) výlet do pole nebo protisměru
b) dobře se držet a čekat na strašnou ránu
Brzdná dráha ze 180km/h je tak 150 - 200 metrů dle podmínek, pneumatik, stavu brzd a reakční době řidiče.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |