snizeni hlavy

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

snizeni hlavy

Příspěvek od petr rysavy »

budu zrejme delat go motoru u scoupe GT takze hlava pujde dolu tak me zajima jestli ma cenu o neco malo ji snizit, bude to k necemu dobre??
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

U turba pro bezny jezdeni a zivotnost motoru ne.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr rysavy »

presne to same sem si myslel ze je to neco jineho nez u atmosfery
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Co auto,uz jezdi jak ma?
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
petr rysavy
***
Příspěvky: 652
Registrován: 19 bře 2007, 11:36
Bydliště: kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petr rysavy »

kat je venku super zvuk vykon sel nahoru stejne se spotrebou, ale jeste to cerpadlo obcas malo doda benzinu tak to zacne skubat treba az od dvojky u omezovace ale jinak jezdi pekne i plaminek se obcas ukaze z vyfuku:D
momentalne 2 scoupe gt na dily, mam tu vse a pak fiat coupe 140KW zatim...
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: snizeni hlavy

Příspěvek od Vladislav Bureš »

petr rysavy píše:budu zrejme delat go motoru u scoupe GT takze hlava pujde dolu tak me zajima jestli ma cenu o neco malo ji snizit, bude to k necemu dobre??
Když snížíš hlavu zvedneš kompresy a když ladíš každého koně tak to smysl má respektive když budeš dělat GO motoru tak se nevyhneš snížení o brus na hlavě a bloku takže by jsi pak musel koupit vyší těsnění pod hlavu ale jestli tam budeš dávat T25 jak jsi psal jinde a navyšovat tlak tak tam pořid kovové těsnění a jdi s hlavou níž vyší komprese má smysl ale bude to mít také větší nárok na sílu startéru a baterku pokud půjdeš jen o řád několika málo desetin tak se nic neděje nevým jaké má GTčko možnosti snížení ale jestli tomu chceš přidávat koně tak to udělej co to půjde všechny kity pro větší navíšení výkonu pro turbomotory mají zvíšenou kompresy ale dělá na pístech a jen trochu na těsnění pod hlavou já mám na pístech +1mm pro komresy a zbrušovanou hlavu s blokem (jen o nutnou část ale i tak je to nižší)
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“