to Jackal:
Díky za první poznatky s provozem i20 na LPG. Zajímá mě především, jestli nejsou s provozem spojené nějaké nepříjemnosti, zda se motor nedusí - např. obtížnější rozjezdy jak psal Hardcam.
Ještě pro doplnění: Mám zkušenosti s LPG ve Felicii (system LOVATO), tam se při přepnutí na LPG motor také výrazně ztišil a také tam šlo nouzově startovat na LPG přidržením tlačítka na ovládací jednotce během startování, tak si myslím, že to na BRC pujde taky.
Co se týče palubního počítače v i20, myslím, že bude buď ukazovat chybu a nebo skutečnou spotřebu benzínu, takže pokud se budu na benzín jen starovat a kousek pojedu, tak se můžu dostat třeba na spotřebu 1 l/100km.
Ještě takovou perličku: Jednou při startování při teplotě -20 C se mi u Felicie nechtěně podařilo hned vytočit motor do otáček, čímž se přepnul z benzínu na plyn. Slyšel jsem, že cca pod -7 st.LPG nefunguje, ale tenkrát motor běžel na LPG, i když měl (i reduktor) teplotu tak -15 st.
Uvažuji také o LPG přestavbu, tak kdybys měl nějaké další postřehy a zkušenosti, sem s nim!
