![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
GDI u Mitsubishi je prave prime vstrikovani do valcu, Vilda v tom ma naprostou pravdu, delaji ho uz dlouha leta, urco dele nez FSI u VW.
A pokud se nepletu, tak
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Neviem, ako u Vás v Čechách, ale u nás na Slovensku túto dilemu za teba vyrieši samotný Hyundai. 1.6 GDI dostaneš len v najvýššej výbave Style a žiaden iný benzínový motor. Takže problém vyriešenýtomaskana píše:Premyslim nad koupi nove i30 kombi ale porad se nemuzu rozhodnout mezi 1,6 CVVT nebo 1,6 GDI,nevite jak jsou na tom se spolehlivosti? Nerad bych stravil moc casu v servisu.
http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdftomaskana píše:Aha tak to mate na Slovensku dobre vyresene, ale vy mate ve stylu i elektronickou brzdu ne? A muzu se zeptat kolik to stalo u vas? Protoze stejnou kombinaci co mas ty chci i ja
Tak mi to nedalo a trochu jsem taky zagooglilidam.i píše:Sorry,ale je to preklad cez Google,lebo po anglicky neviem,no píšu :Hyundai Theta I-4 motor rodina je vlastnej konštrukcie, inžinierstva v Namyang, Kórei a v súčasnej dobe vo výrobe pre aplikácie po celom svete.Ináč s tým,že aj Mitsubishi vstrekovalo priamo máte pravdu.Mali s tým problém,že sa motora zanášali carbonom.Neviem,či to uuž vyriešili,alebo je lepší benzín.
![]()
Najnovšie som čítal,že Mitsubishi bude kúpovať motory od.Jedná sa o nové V8 s priamym vstrekovaním.
uhadol si to presne, naozaj nemas tie spravne navyky pre benzinDalin píše:Když benzín, tak určitě GDi, ze všemi uvedenými motory jsem jel. GDi je nejživější a má nejnižší spotřebu. Když by jsem vzal do úvahy i naftu, tak jedině CRDi u kterého by jsem volil slabší variantu 81KW. Pocitově je slabší naftová verze stejná jako silnější a má takový měkčí a tišší chod. Naposled jsem jel s 1,6CVVT, když jsem měl auto v servisu oproti CRDi je to líné a bál jsem se předjíždět. Možná nemám ty správné návyky pro jízdu z benzínem ale podstatně živější mi připadá diesel.
Mas pravduzulyk píše:neviem odkial si nabral, ze vo svojich autach mate motory konstrukcnej rady THETA II, do i30/ceed ide motor konstrukcnej rady GAMMA
Tak zkus Rio 1,5CRDi 81KW a porovnej se svojí 1,4zulyk píše:uhadol si to presne, naozaj nemas tie spravne navyky pre benzinDalin píše:Když benzín, tak určitě GDi, ze všemi uvedenými motory jsem jel. GDi je nejživější a má nejnižší spotřebu. Když by jsem vzal do úvahy i naftu, tak jedině CRDi u kterého by jsem volil slabší variantu 81KW. Pocitově je slabší naftová verze stejná jako silnější a má takový měkčí a tišší chod. Naposled jsem jel s 1,6CVVT, když jsem měl auto v servisu oproti CRDi je to líné a bál jsem se předjíždět. Možná nemám ty správné návyky pro jízdu z benzínem ale podstatně živější mi připadá diesel.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partneři: | Hyundaiklub.pl | Hyundai Club Türkiye |