Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
DusMi
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 15:49

Re: rozvody tuscon

Příspěvek od DusMi »

Po 120 000 km, v tej mojej knizke (crdi 2.0 MT6) to je aj napisane.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvody tuscon

Příspěvek od Saimon »

Přesně tak. Mně měnili taky ve 120.000km a teď mně řekli, že další je dobré při 200.000km. :)
Naposledy upravil(a) Saimon dne 23 čer 2010, 07:50, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
devill505
*
Příspěvky: 46
Registrován: 07 říj 2008, 11:57
Bydliště: Hradec Králové

Re: rozvody tuscon

Příspěvek od devill505 »

Děkuju moc za informace snad to bude v 2.0i stejné :)
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: rozvody tuscon

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Nebude! Motor 2,0i a 2,0 CRDi jsou zcela odlišné. V benzínu se rozvody dělají po 90.000 km, diesel po 120.000 km. Motor 2,0 CRDi je stejný jako v první generaci SantaFe a v Sonatách CRDi, takže kdyžtak hledej další info tam, pokud máš naftu. Benzínový motor je stejný jako v Elantře 2,0i, ale jiný než byl v Sonátách, pozor na to.
A plán údržby je v návodu k obsluze.
Kdyžtak si doplň auto do podpisu, bez přesné znalosti typu auta Ti tu těžko někdo může kvalifikovaně poradit :wink:.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Richard555 »

mám dotaz na Mr.Hyudaie nakousl jsi, že v Tusconu CRDI je stejný motor jako v předchozí verzi Santy. Ale jedná se o ten motor VGT s 92 Kw ? Ale v Tusconu má tuším něco přes 100 Kw ..... je teda fakt stejný ? Dalo by se tedy nějak u toho motoru 2.0 VGT co je v Santovi nějak jednoduše ten výkon 92 kw povýšit na ten výkon co má Tuscon?

Díky za odpověď
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Jedná se o motory se stejnou základní konstrukcí, měly by mít stejný blok. Jsou to v podstatě konstrukce VM Motori. Čím přesně se liší jednotlivé výkonové verze ale netuším a tudíž Ti snadnost či obtížnost upgradu osvětlit nedokážu.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
forgy
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2010, 15:50

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od forgy »

Ahoj, chcem sa vas opytat na skusenosti pri prejazde cez vacsiu mlaku. Mam na mysli tak 5-6 cm a rychlost 40-50. Ak to spravim tak mozem rovno skocit na brzdu lebo vsetka voda mi ide rovno na celne sklo. Takze cez mlaky chodim pekne 20-kou ale chcel by som vediet ci je to tvarom blatnikov (cize navzdy a mame ten problem vsetci) alebo za to moze pneu a v buducnosti by som sa toho mohol zbavit.
Dakujem.

PS Kamos ma Kiu Sorento a vraj mu to robi tiez to iste...po prejazde cez mlaku ide voda nie do stran ale pred auto a auto potom do nej vrazi.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD (03/2009)
Uživatelský avatar
Matrix44
**
Příspěvky: 293
Registrován: 01 led 2009, 14:59
Bydliště: Košice

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Matrix44 »

Zatial som sa k takym hlbokym mlakam nedopracoval, takze neviem, ale blatnik resp. zasterky su urcite zle tvarovane, podla spiny na bokoch dveri.

Maj sa,
Matrix44
Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid AWD Executive + JBL pack (XX/2024)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 16V 4WD Premium (01/2009)
Hyundai i30 1.5 DPi Kombi Family + Smart Pack + NAV 10,25"(01/2024)
forgy
Příspěvky: 5
Registrován: 26 led 2010, 15:50

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od forgy »

Tu v Bratislave ich je dost aj ked priznavam ze som ani v jednej nezastavil aby som tu hlbku zistil presne :) takze plus/minus autobus .. proste cesta zaliata vodou. V tomto pocasi realita kazdodenna..
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD (03/2009)
Mirek B
*
Příspěvky: 68
Registrován: 07 zář 2008, 14:00

palivový filtr Tucson 2.0 benzín

Příspěvek od Mirek B »

Dobrý den
kde je prosím umístěný v Tucsonu 2.0 benzín palivový filtr? a je jen jeden typ filtru používaného v Tucsonu 2.0 benzín?
díky
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: palivový filtr Tucson 2.0 benzín

Příspěvek od Saimon »

Jak vidíš, tak si to každý přečte a nikdi nic! Asi jezdíš sám v benzínu ](*,)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
ZBYWA
*
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2008, 16:15

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od ZBYWA »

Ahoj nevim sice kde je momentálně jsem po něm nepátral.Jak jsem hrabal v Elattře kvůli rozvodům tak jsem oběvil stránku http://www.elitecat.cz/Default.aspx a tam palivový filtr je jako N.D. A že se ptám nač to potřebuješ.
Tucson 2.0 CVVT ELEGANCE průměr 10,5 l/100 :-k
Mirek B
*
Příspěvky: 68
Registrován: 07 zář 2008, 14:00

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Mirek B »

Ahoj
filtr už je vyměněn- je umístěn v nádrži pod levým sedadlem spolujezdce - měnil jsem ho proto, že mi to hůř startovalo na benzín-jinak jezdím na LPG. Zbytek benzínu ve filtru byl černý jak vyjetý olej přestože beru benzín Schell W pover-tak nevím- po výměně je starování ok. tímto odpovídám na sz uživateli ZBYWA a mám dodaz jak je náročná výměna rozvodů na Tucsonu 2.0i , co se vše mění a jestli má někdo kontakt na dobrého mechanika na Tucsony -Zlínský nebo Jihomoravský kraj. Do autorizovaného servisu už nepojedu protože mám po záruce a při poslední konzultaci ohledně toho filtru mi poprvé
objednali jíný typ,podruhé mě mechanik nechal vyskládat celý kufr když hledal ten filtr než ho objevil pod tou sedačkou....
díky za odpověď a doufám že tu nejsu sám s Tucsonem v BENZÍNU.
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Ahojte, takže by to mohlo být i u Naftových motorů taky stejné pod tím sedadlem? :roll:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
ZBYWA
*
Příspěvky: 18
Registrován: 05 bře 2008, 16:15

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od ZBYWA »

AHOJ, jestli to je ono tak podle manuálu je palivový filtr vedle nádržky brzdové kapaliny .Zeskenují a pošlu .
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“